Skip to main content
Antwoord

History Channel, optie reeks opnemen verdwenen

  • August 24, 2025
  • 6 reacties
  • 175 Bekeken

Sinds enige tijd is de optie “reeks opnemen” verdwenen voor History Channel. In de hoop dat het zichzelf zou oplossen enige tijd (enkele weken) afgewacht maar helaas. Ik zou hier toch stilaan een oplossing voor willen. De nodige reset-rondjes (zowel modem als tv-decoder) zijn reeds achter de rug, maar het probleem is er nog steeds.

Beste antwoord door tina.b

@LLuucc 

collega’s hebben bevestigd dat het inderdaad om een technische fout gaat.

Ze proberen zo snel mogelijk te herstellen.

mvg

Tina

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • August 24, 2025

@LLuucc 
Lukt dit ook niet via 
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: heb het nog aan iemand gevraagd of er een oplossing gekomen is,
zie → History Channel - optie reeks opnemen verdwenen | Proximus Forum


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 24, 2025

Gebeurd


Martin
  • August 25, 2025

 ​@LLuucc dit is het antwoord van marnixlh

@Martin  neen absoluut niet opgelost, en ook geen enkele reactie of vraag hieromtrent ….

zie: → History Channel - optie reeks opnemen verdwenen | Proximus Forum

Hopelijk pikt er morgen een PX moderator het bericht op om hierbij meer uitleg/oplossing te kunnen geven.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2025

@LLuucc 

Excuses voor het ongemak.

We hebben je vraag doorgestuurd naar de collega’s van de TV dienst voor feedback.

We houden je op de hoogte.

mvg

Tina


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

@LLuucc 

collega’s hebben bevestigd dat het inderdaad om een technische fout gaat.

Ze proberen zo snel mogelijk te herstellen.

mvg

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 7, 2025

Het probleem lijkt opgelost te zijn, bedankt.