Skip to main content

Hallo,

gisterenavond heb ik gemerkt dat voor History Channel de mogelijkheid om een reeks opnemen verdwenen is.

Ook zijn alle opnames in het menu “Geplande opnames” verdwenen.

Wat gebeurt er? Indien dit een keuze is van Proximus, verslechtering van jullie service, en tijd om andere oplossingen/providers te zoeken

Marnix

History Channel kan ik niet bekijken (zit in een pak).
Het kan een technische oorzaak hebben of een kwestie inzake digitale rechten.
Een Proximus medewerker kan klaarheid brengen maar die zijn niet aanwezig in het weekend.

@marnixlh mss toch eens de decoder herstarten door hem 10 sec volledig stroomloos te zetten of anders ook eens “Clear data & herstart “ proberen:

• Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo
              |- Controleren op Updates         
              |- Zenderinfo ophalen       
              |- Clear data & herstart   ←« 
              |- App herstarten 
              |- Eco-Modus
              |- Videokwaliteit beheren

@Martin heb ik reeds 3 keer gedaan … zonder enig succes, optie “serie opnemen” verschijnt niet meer.

ook bij de geplande opnames is alles verdwenen.

en ik heb ondertussen ook ontdekt dat ik opnames niet langer kan bewaren. Vermoed dat er een serieus probleem is met de V6

@marnixlh Als de PX moderatoren je bericht hier lezen en ook je ander bericht** in verband met je V6 zullen ze die wel omruilen zoals ze voor de anderen ook gedaan hebben.

**(Vreemde tekst op opname en geplande pagina’s | PF

@Martin  net de nieuwe decoder V7 geinstalleerd (WAT EEN RAMP met die android !!! ) en naar kanaal 77 History Channel om te kijken indien ik terug volledige serie opnames kan programmeren ….. NEEN dus niet meer mogelijk. 

Dit is absoluut niet klantgericht ….. 

@marnixlh  Maar aangezien je met de V6 ook History Channel niet kon opnemen en nu ook niet met de V7 moet de reden ergens anders liggen. Ik kan het ook niet uittesten aangezien ik alleen een Basis TV pack heb.

Ik hoop dat een PX moderator maandag hieromtrent meer uitleg kan geven!

Ik ben op dit gebied een slecht referentie om de android decoder een ramp te noemen, aangezien ik ermee geen echte problemen ondervindt, of mss dan beter dat ik zeg tot nu toe toch nog niet ;-)

Ik merk hier persoonlijk geen veranderingen. Al mijn opnames van History Channel zijn nog steeds beschikbaar en mijn geplande opnames staan nog actief. Ook kan ik nog steeds serieopnames instellen.

@marnixlh Aangezien het bij Joery79 nog werkt vraag ik mij af als je nu eens moest proberen via de Pickx-app op een iPhone/AndroidPhone of op een Tablet of ook nog via http://tv.pickx.be wat het daar geeft?

Ik heb het zojuist nog eens getest en ondervond geen problemen.

bij mij is de optie “serie opnemen” verdwenen voor History Channel, op de nadere kanalen, bv Discovery, zie ik de optie nog wel …. 

en via de pickx website is er al zeker geen mogelijkheid om serie opnames te selecteren

Voor andere HD zenders lukt het wel veronderstel ik toch?

voor andere zenders is er geen probleem …. 

dus daarom dat ik het zeer raar vind, temeer als anderen dit probleem niet ondervinden …. 

Reageer