Deze optie in het hoofdmenu mag dan al zijn nut hebben maar er kleven vreemde gevolgen aan vast?
Om een of andere vreemde reden staat er in mijn lijst ook het VRT nieuws … voor ¾ bekeken zaterdag ll … op zich al vreemd want waarom zou ik het oude nieuws verder willen kijken als het om de haverklap opnieuw uitgezonden wordt?
Het wordt echter nog leuker. In de lijst die men krijgt bij aanklikken staan ZESENDERTIG VRT nieuwsuitzendingen die ik kan verder kijken, allemaal van de laatste 7 dagen. (Het ding sleept geen dingen mee ouder dan 7 dagen zo begrijp ik) De kroon op het werk is 30 oktober daar staan maar liefst ACHTIEN nieuwsuitzendingen om “verder te kijken” (nachtlus!) … Voor wie denkt dat het een aflopende zaak is: elke dag komen er zoveel bij als er af gaan … WEIRD!
Zelfde verhaal voor twee andere zenders waar ik 2 minuten gekeken heb naar een serie aflevering om te kijken of het de moeite waard was … ik krijg daar nu alle toekomstige afleveringen door de strot geramd alhoewel ik er geen nood aan heb!
Valt dat op een of andere manier op te kuisen of is dit een eeuwigdurend cyclisch labyrinth zonder einde dus?