Skip to main content
StickyNews

Het Belgische voetbal is terug op Pickx vanaf 7 augustus.

• June 25, 2026
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken
krystina
Forum|alt.badge.img

Goed nieuws: het Belgische voetbal keert terug naar Pickx, met een rijk aanbod aan internationale competities. 

Wat je kunt verwachten

Met de nieuwe optie TV Sports (of TV All-in) vanaf 1 juli: 

• 100% van de wedstrijden van de Jupiler Pro League, live 

• Internationale competities: Ligue 1, La Liga, Serie A 

• De NFL en de NBA 

• De volledige UEFA Champions League voor het seizoen 2026-2027 

• Toegang tot DAZN-content rechtstreeks via 4 geïntegreerde kanalen in Pickx 

Wat je moet weten 

De nieuwe formule gaat gepaard met de volgende wijzigingen: 

• De optie TV Sports kost €24,99 per maand 

• De optie TV All-in kost €49,99 per maand 

• Het huidige promotietarief van €14,99, dat de voorbije maanden gold, blijft geldig tot en met 31 juli 

• De Premier League en de Bundesliga zijn niet langer inbegrepen in het aanbod 

Aftrap 

De nieuwe seizoensstart is gepland op 7 augustus: je kunt de eerste wedstrijden van de Jupiler Pro League live volgen op Pickx. 

5 reacties

Dabo_01
  • Apprentice
  • July 4, 2026

DAZN zou terug te zien zijn op 1 juli.  Heb de sport optie al jaren.  Kan ze nog niet vinden.  Iemand?

krystina
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Community Manager
  • July 10, 2026

DAZN zou terug te zien zijn op 1 juli.  Heb de sport optie al jaren.  Kan ze nog niet vinden.  Iemand?

mijn excuses, dit berichtje heb ik gemist. Heb je het ondertussen al kunnen vinden?

Dabo_01
  • Apprentice
  • July 10, 2026

mijn excuses, dit berichtje heb ik gemist. Heb je het ondertussen al kunnen vinden?

Inderdaad, nu zijn ze wel terug te zien.

• Practitioner
  • July 13, 2026

Heel erg jammer dat Premier league nu wegvalt. Overwegen nu sterk om over te stappen waar wel alles te zien is.

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • July 14, 2026

2 vraagjes:

1. Eind dit jaar zou ALLE DAZN content beschikbaar moeten zijn in de Pickx app. Klopt dit?
  2. Wat met die extra content tot dan als Proximus Pickx Sports klant? Via de DAZN app met een Proximus account? Of een met Proximus gelinkte tijdelijke DAZN account? Of onbeschikbaar (tenzij je nog es apart DAZN betaalt dan)?

Thx!

Pedro