Skip to main content

Sinds een paar dagen - sinds de laatste update vermoed ik - krijg ik herhaaldelijk de foutmeldingen P004 en P006 wanneer ik een opname wil bekijken of een programma terug wil kijken. 
Ik moet telkens de TV-box volledig opnieuw starten om het programma te kunnen bekijken. 
Maar vaak valt de opname dan halverwege uit, zonder dat ik iets doe of ergens aankom. Wanneer ik de opname opnieuw start, begint deze vanaf het begin. 
Wat kan ik hier aan doen?

Je zou al uit zekerheid de internet box eens kunnen resetten 

Reset je b-box/Internet box | Proximus


Niet echt een antwoord en oplossing voor dit probleem.

Ik stuit hier ook op.

net 2 dagen terug klant en de zever begint al.


@Eyeskull2220 Kan je uw forumprofiel aanvullen zodat we je gegevens kunnen nakijken.


Ik heb gedaan wat jullie voorstelden. Een paar weken ging het goed, maar sinds enkele dagen krijg ik weer te foutmelding P004, telkens ik een opname wil starten of iets wil terugkijken. 
 

Kan dit definitief worden opgelost?


@CMHBadeend Ik heb even uw gegevens nagekeken. Kan je eens de internetbox van de stroom halen en na een minuutje terug in de stroom steken. Dit nadien ook met de tv box.


@Michael V 

Dat heb ik de vorige keer ook gedaan, maar na 2 weken begon het opnieuw


@CMHBadeend Ik zie op dit moment dat het lang geleden is dat dit nog eens gebeurt is en dat kan veel problemen oplossen.


Reageer