Skip to main content
Beantwoord

Herbekijken werkt niet

• April 10, 2025
  • 89 reacties
  • 1431 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

89 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 20, 2025

Hier weer een feestje. Ik wil het journaal van 19 uur bekijken om 19.10 uur, herbekijken dus, en ik krijg de laatste 5 minuten van blokken gratis. Max 1 week gaat het goed, dan is het weer mis. Ik begrijp niet dat Proximus zo blijft knoeien.

Hier hetzelfde: Ben Crabbé ipv nieuws, wel iets later herstart. 

ik zal wachten tot het live gedaan is en dan kijken. 

niet normaal dit. 

Martin
  • May 20, 2025

Mss dan beter tot het probleem opgelost is, het nieuws van 19u als serie opnemen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 20, 2025

Om 19u57 herstart nieuws geeft nog altijd Blokken

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 21, 2025

Mss dan beter tot het probleem opgelost is, het nieuws van 19u als serie opnemen!

Dat is een goed idee maar het probleem omzeilen eigenlijk. 

Laatst bekeek ik een film in herstart en het beeld bevroor na 2u, nog 30 min te gaan. 

je kan toch niet alles gaan opnemen. 

Ik kijk nu via VRTMax, zonder problemen en snap totaal niet waarom dat wel lukt (voor het nieuws, thuis, enz) en de herstart niet. 

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • May 21, 2025

@eva loena Heb je nu nog altijd problemen als je het herstart? Ik heb het net zelf getest en hier is geen enkel probleem.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 21, 2025

@eva loena Heb je nu nog altijd problemen als je het herstart? Ik heb het net zelf getest en hier is geen enkel probleem.

Vandaag alles ok met herstart vrtnws 19u

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 21, 2025

Ik wist dat ik met 2 woorden moest spreken:

herstart thuis, in orde voor enkele minuten daarna oeps p016 zwart

IK BEN HET BEU

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 22, 2025

Hoe kan ik deze niet-werkende versie desinstalleren en terugkeren naar een vorige werkende versie?

Dit noem ik geen update maar een bèta-versie vol bugs die dringend door professionele testers moet worden op punt gezet, niet door betalende cliënten. 

graag een dringend antwoord to the point, geen omwegen meer!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 27, 2025

Daar is Ben Crabbé weer!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 30, 2025

Blokken!!!!! ipv vrtnws 

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • May 30, 2025

Ben Crabbe dat gaat nogal hé,  bj mij is dat ook vaak zo. 

Ik volg tegenwoordig al een paar dagen een andere taktiek. Ik zet alle dagen de v7 stroomloos dan moet ik hem uiteraard de volgende dag starten, en dat duurt wat.  Maar hij loopt dan de hele avond zonder problemen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 1, 2025

Ben Crabbe dat gaat nogal hé,  bj mij is dat ook vaak zo. 

Ik volg tegenwoordig al een paar dagen een andere taktiek. Ik zet alle dagen de v7 stroomloos dan moet ik hem uiteraard de volgende dag starten, en dat duurt wat.  Maar hij loopt dan de hele avond zonder problemen. 

Dit is tot nu toe de eenvoudigste tip die ik kreeg, het proberen waard!

Het gaat wel in tegen de “officiële” richtlijnen van Proximus, maar ik heb hier nog maar heel zelden een bruikbare tussenkomst gezien van moderatoren.

Het lijkt wel een zelfhulpgroep van gebruikers of een ventilatie-kanaal voor ongenoegen...

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 1, 2025

Als Proximus graag heeft dat ik hun richtlijnen volg dan worden ze vriendelijk verzocht software te verkopen die zonder problemen draait. Ik heb zelf ooit software mee ontwikkeld, zonder fouten is dus moeilijk maar mogelijk. Eerst voldoende analyseren en testen en dan pas verkopen.  Ik moest  door hun slechte software toch enkele keren per week hun v7 herstarten, maar dan op een moment dat het mij niet paste. Wanneer het scherm bevroor, of wanneer ik als slechthorende weer geen ondertitels van 888 kreeg, wanneer ik het nieuws van 19 uur niet kon bekijken om 19.15 uur. ...  Nu herstart ik elke dag als het mij goed uitkomt. En tot hiertoe lukt het. Ik zal misschien best naar de mis gaan deze avond. 

Martin
  • June 1, 2025

FYI: De decoder zonder spanning zetten of bbox zonder spanning zetten vormt voor Proximus ook geen  probleem, ze willen er alleen op duiden dat de eventuele software updates dan ook niet onmiddellijk doorgevoerd worden naar je decoder of bbox,

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 22, 2025

Vandaag 22 juni was het om 20.30 uur onmogelijk om naar Terzake van 20.00 uur te kijken. Gewoon een zwart scherm zonder foutboodschap,   Het was nu wel een speciale uitzending over de bombardementen van Trump. Heeft hij dan ook de VRT geraakt? Decoder herstarten hielp niet. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 22, 2025

Ik wou net hetzelfde melden: herstart Terzake extra: zwart scherm

heropstart decoder (lost volgens sommigen alles op…)

herstart Terzake extra: zwart scherm. 

waarom?

ik betaal niet met zwart geld maar met goed geld, dus wil ik een goed product ☹️🥵

Martin
  • June 22, 2025

Gewoon ter bijkomende info:
Indien dit bij mij voorvalt, krijg ik het tot nu toe iedere keer in orde door de terugspoelknop* in te drukken tot je 10sec in beeld onderaan links ziet staan. 

*(pijl links van de OK-knop)

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 22, 2025

Ik ben het volledig met Eva  mee eens.

Wat wel zonder problemen lukte was Terzake van 20.00 uur herstarten op pickx op mijn tablet. Daar is die decoder niet nodig. Maar het is dan een klein beeld. 

Ik krijg het ook altijd wel ergens in orde, maar het moet gewoon correct werken. Al dat gepruts is echt niet te doen. En volgens mij duurt het al maanden. 

Martin
  • June 22, 2025

Dat staat inderdaad buiten kijf dat het zou moeten gewoon correct werken, ik geef dit ook alleen maar mee om zodoende ondertussen je plan te trekken tot het door PX opgelost raakt. 

Gewoon ter bijkomende info:
Indien dit bij mij voorvalt, krijg ik het tot nu toe iedere keer in orde door de terugspoelknop* in te drukken tot je 10sec in beeld onderaan links ziet staan. 

*(pijl links van de OK-knop)

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 22, 2025

Ik vind dat een mooi statement : tot het door PX opgelost raakt. En hebben ze daarvoor een plan? 

Martin
  • June 22, 2025

Dat zal wel maar, ik denk dat het heel veel afhangt van wat en waar de oorzaak juist ligt en het daarom heel moeilijk wordt om er een datum op te plakken van wanneer het definitief zal opgelost zijn!

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 23, 2025

Om een probleem op te lossen moet men uiteraard weten waaraan het ligt, dat is nogal duidelijk. Dat is de analyse van het probleem. Daarna volgt een plan van de oplossing met een duidelijke timing. Herhalen dat het complex en moeilijk is heeft geen enkele zin. Moest het gemakkelijk zijn dan kon onze kat het ook.

Martin
  • June 23, 2025

Duidelijke timing zoals in de bouw ;-)

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 23, 2025

Niet beginnen zeveren hé

Ja, als de aannemer goed is!

Martin
  • June 23, 2025

Het is zeker niet mijn bedoeling om te zeveren, daarom ga ik er verder ook niet meer op in gaan en gewoon afwachten tot PX het opgelost heeft