heractivatie netflix en disney +


Reputatie 2

Beste. Ik heb all stars en sport nl gestopt en naar all stars gegaan zonder sport. Kan geen netflix meer kijken en men jaar gratis disney plus komt ook niet toe. Nochtans vandaag in de winkel geweest. Mails gingen naar ex partner maar ook niks van heractivering. Hoe lossen we dit op want netflix zit in nieuwe pack alsook nieuwe code voor jaar gratis disney plus. Dus graag mail naar mijn gmail adres en niet naar ex partner dav…@ skynet.be


5 reacties

Reputatie 2

Beste. Ik heb all stars en sport nl gestopt en naar all stars gegaan zonder sport. Kan geen netflix meer kijken en men jaar gratis disney plus komt ook niet toe. Nochtans gisteren in de winkel geweest. Mails gingen naar ex partner maar ook niks van heractivering. Ik kan wel de zenders zien van All Stars, maar nog steeds niks van Netflix en Disney + terwijl ik kon met All Stars Sport pack.

 

Hoe lossen we dit op want netflix zit in nieuwe pack alsook nieuwe code voor jaar gratis disney plus. Dus graag mail naar mijn gmail adres en niet naar ex partner dav…@ skynet.be
 

Graag vandaag sms of code mail van heractivatie van Netflix en Disney +

Dank u wel !!

Groetjes Laika

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes Bij het overgaan van Pickx All Stars & Sports NL naar Pickx All Stars NL op 05/05 werd er geen nieuwe code voor Disney+ gegenereerd. De code die je activeerde op 13/07/2021 blijft nog steeds van toepassing. Deze werd op 10/07/2021 bezorgd via e-mail op jouw gmail-adres. Ik heb deze nu opnieuw verstuurd (kan enkele uren duren eer je de mail ontvangt). Voor Netlfix zal je gewoon terug moeten inloggen met jouw bestaand Netflix-account. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Dag Antonella,

ja inderdaad Netflix werkt terug met toch opnieuw aan te maken. 😊 Disney + plus zei de verkoper dat een nieuwe code is wegens wijzigen naar een nieuw Pack. Maar werkt inderdaad met de oude code terug tot juli 2022. Bedankt. 
mag nog iets vragen, tot op heden krijgt men ex partner mails die voor mij zijn. Alles moet naar laika…..@gm….. aub. En niks dus graag verwijderen van davidb…….@sky….. aub. 
 

Groetjes en bedankt Antonella. 
Laika

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes Ik heb het e-mailadres en gsm-nummer van David verwijderd uit jouw contactgegevens. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Top. Heel erg bedankt Antonella. 
Groetjes Laika

Reageer