Ik had het probleem van een hele kleine hapering in in beeld (zo om de 5 a 10 munten) enkel met de Pickx app. Bij de versie IOSTV13 kon ik dit “omzeilen” door de resolutie te switchen van 1080 naar 780. Geen optimale situatie maar het hielp..
Bij de versie IOSTV14 heb ik het probleem terug alleen kan ik nu geen oplossing vinden.
Bekabeling is nagekeken en zelfs vernieuwd. AppleTV en Pickx app al meerdere keren terug gereset of herladen. AppleTV werkt via LAN kabel.
Er zijn geen problemen met de lijn, Bbox of andere connecties. (recente controle door technieker). Het betreft enkel de app Pickx die een probleem heeft met m’n TV. De LCD-TV is ongeveer 3 jaar oud. Ik kan overwegen een nieuwe te kopen, maar wil zeker zijn dat het aan de TV ligt en niet aan iets anders.
Enkel de Pickx app heeft dit probleem en andere zoals Netflix, Disney+, Streamz,... hebben dit probleem niet. Het gekke is zelfs dat sommige programma’s dit veel minder hebben. Bijvoorbeeld het nieuws bijna niet, Dagelijkse kost of “replay kijken” bijvoorbeeld dan weer vrij vaak.
Heeft iemand hetzelfde probleem of een idee wat het probleem kan zijn?