Skip to main content
Vraag

haperend tv beeld

• September 28, 2025
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Enkele maanden terug had mijn moeder een haperend TV beeld. Omdat het probleem niet opgelost geraakte, heeft een technieker alle apparatuur komen vervangen. Beeld opnieuw ok, tot vorige week. Assistent zei dat het een algemeen probleem was. Dag nadien beeld ok. Vandaag opnieuw haperend beeld. Assistent kan niet helpen. Graag een definitieve oplossing.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • September 28, 2025
  1. Waarschijnlijk heb je dan ook al geprobeerd om eerst alles eens te heropstarten volgen deze methode → hier.
  1. Als dit niet helpt:
    Is je tv box rechtstreeks verbonden met utp netwerkkabel aan de Internet box , indien niet dan zou je eventueel met een voorlopige lange utp kabel over de grond je TV box rechtstreeks kunnen verbinden met Internet Box. Om vast testellen of het evt aan de tussenliggende apparatuur (tussen TV box en Internet box) gelegen is.
  2. Helpt dit ook niet:
    is het al een tijd geleden dat de internet box gerest werd, kan via deze manier → hier.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 29, 2025

@69katifel 

Kan je het klantnummer van de aansluiting van je moeder even vermelden bij de opmerkingen op je profiel?

Dan meet ik de aansluiting eens uit.

Geert

• Auteur
  • Practitioner
  • September 29, 2025

@69katifel 

Kan je het klantnummer van de aansluiting van je moder even vermelden bij de opmerkingen op je profiel?

Geert

Dag Geert, heb zojuist het klantnummer aangevuld in mijn profiel.

• Auteur
  • Practitioner
  • September 29, 2025

@69katifel 

Kan je het klantnummer van de aansluiting van je moder even vermelden bij de opmerkingen op je profiel?

Geert

Dag Geert, heb zojuist het klantnummer aangevuld in mijn profiel.

Blijkbaar is het probleem vanzelf opgelost. Hopelijk definitief :-)

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 30, 2025

@69katifel 

Dat is fijn om te vernemen.

Moestern er zich opnieuw onderbrekingen voordoen met de tv bij je moeder, laat ons dit dan zeker weten.

Geert

• Apprentice
  • October 3, 2025

Beeld hapert op alle-zenders-sinds 10 tal dagen

Martin
  • October 3, 2025

Best ook vermelden of je al → de toestellen eens herstart hebt , in de aangegeven volgorde.

PX moderatoren kunnen je lijn ook eens bekijken op eventuele fouten.
Tip: 
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen maandag, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 6, 2025

@everwyns 

Heb je de toestellen al kunnen herstarten?

Geert