Skip to main content
Vraag

Handmaid's tale

• March 16, 2026
  • 11 reacties
  • 120 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste
De eerste aflevering werd gisteren niet opgenomen. Enkel reclameblok.
De tweede aflevering wel gelukt.

11 reacties

Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • March 16, 2026

Dat is toch geen probleem, het staat op VRTmax.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • March 17, 2026

dit is geen antwoord, je betaald toch voor pickx, proximus dus dit moet in orde zijn, had verleden week zelfde probleem, kan wel via de tvgids bekijken en via pickx op mijn laptop kon ik wel ook die aflevering bekijken.  Deze week rechtstreeks gekeken dus ik weet niet hoe het deze week was, nog een geluk dat je zeven dagen lang kan kijken in de tv gids,

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • March 23, 2026

dit is geen antwoord, je betaald toch voor pickx, proximus dus dit moet in orde zijn, had verleden week zelfde probleem, kan wel via de tvgids bekijken en via pickx op mijn laptop kon ik wel ook die aflevering bekijken.  Deze week rechtstreeks gekeken dus ik weet niet hoe het deze week was, nog een geluk dat je zeven dagen lang kan kijken in de tv gids,

Inderdaad, dat is geen antwoord! heb het hier al meerdere malen aangekaart … waarom een duur PX abo als het direct bij de VRT gratis kan en zonder miserie! 

En de probleman van vroeger … zoals afleveringen niet opgenomen en enkel het reclameblok staat er op zijn terug van weggeweest! 

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • March 24, 2026

ik neem die serie ook op en iedere week wordt het eerste deel  niet opgenomen, je kan enkel de reclame zien en dan springt hij over naar het tweede deel, ik heb nu rechtstreeks gekeken via pickx tv gids, maar het is raar dat de eerste deel niet opgenomen wordt en dat iedere week, via pickx kan dit natuurlijk maar tot zeven dagen, je hebt natuurlijk nog andere mogelijkheden maar dit zou toch via pickx via de opnamen moeten kunnen, je verwacht toch dat je voor een betaalde dienst perfectie krijgt

Ik heb nu al een paar dagen niet naar een opgenomen film gekeken, maar keer op keer valt die na een uur of uur en half plots als uit op tv, stopt die als volledig uitgekeken, via pickx op de laptop kan je die dan verder bekijken, dit is toch geen oplossing

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • March 24, 2026

@BMF Kan je deze wel volledig zien via tv-replay?

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • March 24, 2026

via de tv gids kan ik ze volledig bekijken de eerste aflevering van handmaid’s tale

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • March 24, 2026

Ik ook.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 30, 2026

@ValenciaKan het zijn dat je al deze opnames al verwijderd hebt ? 

@BMF Kan je je profiel aanvullen zodat ik dit verder voor je kan nakijken ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent.

Hier kan je info zetten in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • March 30, 2026

ik heb nog niet naar de laatste afleveringen gekeken, was niet thuis, dus weet niet hoe het de laatste keer was, maar die van vorige week zijn inderdaad al gewist

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • April 1, 2026

ik heb gisteren naar de laatste afleveringen gekeken en de twee waren perfect opgenomen, dus de eerste was ook opgenomen in tegenstelling met de vorige keren waar de eerste niet opgenomen werden

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • April 2, 2026

@Valencia Dankjewel voor je feedback. Fijn te horen dat alles nu liep zoals het hoorde.