Skip to main content
Beantwoord

Half jaar klant, nog nooit Pickx kunnen gebruiken

Ik ben al een half jaar klant bij Proximus. Na meerdere keren contact opgenomen te hebben ,en zelfs de vermoedelijke oplossing aan te reiken, nog altijd geen meter verder geholpen.

Al sinds ik klant ben krijg ik de melding “Your account couldn’t be recognized” wanneer ik wil inloggen op de Pickx app. Via browser gaat het ook niet, daar zeggen ze dat er iets is fout gelopen. Alle gegeven zijn juist en ik kan wel inloggen op Proximus+.

Ik zou dit graag eens opgelost zien.

Beste antwoord door HadewychT

@JesseSix Ik heb een kleine aanpassing gedaan in je account. Kan je nog eens proberen of het nu werkt ? 

Als je via de app werkt, moet je zien dat je deze gebruikt met het icoontje waarop enkel het proximuslogo staat (zonder het woord pickx eronder). 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 34042 reacties
  • 14 mei 2025

@JesseSix Noteer best hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je hiermee vlotter te kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • Antwoord
  • 14 mei 2025

@JesseSix Ik heb een kleine aanpassing gedaan in je account. Kan je nog eens proberen of het nu werkt ? 

Als je via de app werkt, moet je zien dat je deze gebruikt met het icoontje waarop enkel het proximuslogo staat (zonder het woord pickx eronder). 

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 mei 2025
HadewychT schreef:

Super! Nu werkt het eindelijk, bedankt!

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 15 mei 2025

@JesseSix Ben blij dat te horen. Veel kijkplezier !