Skip to main content
Vraag

geplande serie opname sommige afleveringen niet opgenomen

• April 3, 2026
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

geplande opnames , regelmatig valt er één tussen … wat is de oplossing ? 

we stellen vast dat er regelmatig opnames / geplande series afleveringen niet worden opgenomen en er is geen regelmaat op te kleven van altijd dezelfde zender en/of serie…. 

wat is hier aan te verhelpen ? 

5 reacties

Martin
  • April 3, 2026

@Jos798 
FYI: aangezien dit regelmatig gemeld wordt door anderen ook zal het afwachten worden tot er een definitieve oplossing komt. 

Door Proximus wordt dikwijls voorgesteld van alles eens te herstarten
(zie bv o.a. het antwoord van PX medewerker hier→ Programmaties verdwijnen, dus opnames worden niet opgenomen? | F).

(→ Hoe herstart je uw toestellen) en als dit niet helpt kunnen zij ook eventueel deze opnames terug beschikbaar maken als maandag hier terug langskomen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • April 5, 2026

Niets aan te doen schijnbaar behalve op de zender kijken via de app (= waarom heb ik dan een proximus abo nodig?) 

Ik heb al alles eindeloos gerest, het help voor noppes … sommige reeksen zijn 6 afleveringen lang en dan ontbreken er twee terwijl ze wel degelijk uitgezonden zijn … en meestal ziet men het pas later natuurlijk tenzij men 24/7 naar TV zit te koekeloeren .. 

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • April 11, 2026

Serieopnames stel ik niet meer in. Sommige afleveringen worden immers niet opgenomen en/of herhalingen worden mee opgenomen. Ik plan voortaan alle afleveringen afzonderlijk in. Dat vraagt wel wat werk, maar bespaart veel frustraties...

Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • April 11, 2026

Frustraties alom inderdaad. Vooral omdat er na al die maanden nog steeds geen oplossing is en het probleem blijft aanslepen. 

Wou net beginnen kijken naar alle afleveringen van “Een goed jaar”. Er zijn er 7 van de 8 opgepakt. Aflevering 5 (do 12 februari) staat er niet tussen. Op vtm is het betalend. 

Ik delete dan maar de hele serie, begin mij toch echt af te vragen waarvoor we precies betalen. 

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • April 13, 2026

@Regulus ​@jowantje ​@Evy_01 ​@Martin ​@Jos798  We zijn op de hoogte van de problematiek rond de opnames. Mijn collega’s zijn er mee bezig! Onze excuses!