Skip to main content

De laatste maand valt het vaak voor dat een geplande opname toch niet is opgenomen en als ik naar geplande opnames ga zie ik dat de serie nog steeds staat gepland. Als ik het op tijd zie kan ik nog terugkijken. Ik ben al in instellingen gegaan en clear data en heropstarten maar dit helpt niet.

Graag hulp!!!

Ik zie ook vaker dat als ik iets begin te kijken op tv box en dan later doorga op de app, hij niet onthoud waar ik zat. Maar dit is niet zo een groot probleem.

Zie ook het topic  V7 - stand van zaken 

Maar ik wacht (we wachten) nog op reactie van Proximus 

hetzelfde probleem

maandag en donderdag opgenomen : dinsdag en woensdag niet ….

zeer vervelend, Guy

@Elsbuttiens 

Is dit eigenlijk van een  bepaalde zenders dat je dit voorhebt of speelt het totaal geen rol van welke zender ze opgenomen werden?

Je kan evt de opnames die je gemist hebt hier opgeven zodat PX ze zoveel mogelijk kan terugzetten.

Noteer ook in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden/vlotter kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

@Mutlie ​@guy_przytula ​@Elsbuttiens Er waren deze maand enkele dagen problemen met sommige opnames. Kan je doorgeven wanneer en welke opnames problemen gaven ? Dan kan ik nakijken of het daaraan gelinkt was en of ik er iets aan kan doen. 

Onze excuses voor het ongemak. 

@HadewychT 

Ik verwijs even naar pag 43 van het topic 

Ik heb vooral problemen met de opnames van Crossing Jordan op VTM, oftewel niet opgenomen, oftewel deels (te laat gestart met de opname). Dit gaat over meer dan 1 aflevering/opname. 
»  »  »  alle gezien via de app

Vrijdag 6 juni is op Play 5 de eerste van twee afleveringen van Wild Cards slechts 19 minuten van de 50 opgenomen.
»  »  »  gezien via de app 

Op 19 of 20 juni is de aflevering van de Campus Cup (Canvas) niet opgenomen geweest
»  »  gezien via de app 

Verder nog op VTM (denk ik toch) de film van Whitney Houston van enkele weken terug. Ik herinner me niet welke datum. De film was  opgenomen maar is zomaar verdwenen uit de opnames (!) en  zonder dat we die hebben gezien.

Er zijn zeer waarschijnlijk nog een paar andere opnames verdwenen, maar spijtig genoeg kan ik dat niet met volle 100% zekerheid bevestigen, laat staan welke.

Hetzelfde probleem hier.  Bijvoorbeeld: gisteren maandag 23/6 werd de finale aflevering van Blind Gekocht op Play4 niet opgenomen. Proberen herbekijken via Tvreplay werkt ook niet: er wordt een compleet verkeerde aflevering gestart. Beetje frustrerend. En ik weet dat er goedbedoelde reacties gaan komen die me doorverwijzen naar GoPlay en co, maar waar betalen we Proximus nog voor als we als klant steeds vaker onze toevlucht moeten nemen naar dergelijke lapmiddelen…

In de TV-gids stond alleszins aflevering 1 (één) geprogrammeerd en niet aflevering 10.
Zou dit niet eerder een fout van VTM zijn? Indien niet zou dat betekenen dat PX - en niet de zender - bepaalt wat we zien (en dat voor 80 zenders)  en dit qua programmatie maar ook qua uitzending én qua reclame - én dus zou op  buitenlandse zenders  Belgische reclame afgespeeld worden. 😎

De opname - van die 1e aflevering - is hier dan weer wel gelukt. 😏
We hebben de 10e aflevering (de “finale”) gekeken in de app, het had geen zin om de 1e te herbekijken.

Maar wat je laatste opmerking betreft, je hebt gelijk en ik heb dat al verzucht in het v7 topic.

Gisteren is de aflevering van  Neighbours: a new chapter op play 5 weer niet opgenomen.

Dit is al meerdere keren voorgevallen.

@Mutlie De film van Whitney Houston kan ik niet terug toevoegen. Deze werd uitgezonden in de periode van de algemene problemen en daar kunnen we jammer genoeg niet alles recuperen. 

@Elsbuttiens Ik heb je al geantwoord via PB

@Steven_01 Als ook met TVReplay een andere uitzending start terwijl dit wel in de TV-gids staat, is dit een wijziging van het zendschema door de zender zelf. Daar kunnen wij niets aan doen zoals Mutli hierboven al uitlegde. Ik krijg een foutmelding als ik deze aflevering wil toevoegen aan je opanems, maar heb wel gezien dat ze vanavond om 21.40u opnieuw uitgezonden wordt. Je kan eventueel ook via TV Replay de uitzending van 24/6 om 17.50u terug opstarten.

Kan je wel eens kijken in je decoder welk lijnnummer erin vermeld is ? Als ik je lijn nakijk vind ik geen decoder terug. Je kan dit nakijken via menu - instellingen (tandwieltje) - support - systeeminfo. Kan je deze dan in je profiel toevoegen ? 

Ik heb deze problemen ook nog eens opnieuw geëscaleerd naar het verantwoordelijke team.  

@HadewychT 
Dank voor de uitleg!
We hebben nog niet gekeken of de film over Whitney Houston nog beschikbaar is in de app en als niet is het voor ons ook geen ramp 😉😎
(wat niet wegneemt dat het eigenlijk had mogen gebeuren)

Reageer