Skip to main content
Vraag

Geolocatie problemen

• October 21, 2025
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Tot gisteren kon ik perfect via edge of chrome kijken, maar nu krijg ik deze foutmelding. Ik heb locaties toestaan, VPN staat uit en ik heb alle cookies al verwijderd. Hoe kan ik dit oplossen? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 21, 2025

@Stéphanie_W 

Heb je gecontroleerd of in windows je locatie actief staat:

Standaard locatie wijzigen in Windows 11

• Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2025

@Stéphanie_W 

Heb je gecontroleerd of in windows je locatie actief staat:

Standaard locatie wijzigen in Windows 11

Hoi Martin,

Dit staat inderdaad op België (mijn thuisadres). Hij vraagt bv. ook niet naar mijn locatie via de webpagina. Mijn mama heeft telenet, en via haar login kan ik gewoon zowel via de app als de webpagina kijken. Dus ik ga ervan uit dat mijn locatie dus wel herkend wordt? 

Martin
  • October 21, 2025

@Stéphanie_W,

Probeer eens of het lukt via een “privé venster”* die je in je browser opent en daar mag je alle cookies aanvaarden als er om gevraagd wordt.

*Privé venster openen doe je als je browser open staat via de toets combinatie:

CTRL SHIFT N

• Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2025

@Stéphanie_W,

Probeer eens of het lukt via een “privé venster”* die je in je browser opent en daar mag je alle cookies aanvaarden als er om gevraagd wordt.

*Privé venster openen doe je als je browser open staat via de toets combinatie:

CTRL SHIFT N

Dat lukt spijtig genoeg ook niet 🙁

Martin
  • October 21, 2025

@Stéphanie_W

Als je op een ander toestel (bv smartphone, tablet….) bij je thuis via een browser kijkt lukt het dan ook niet?
Als het dan ook niet lukt zou ik eens proberen van de Internet box te herstarten (= 10 sec volledig zonder spanning zetten)

Eventueel ook eens kijken in google maps in je browser welke locatie wordt aangegeven of die correct wordt weergegeven?

1. Open Google Maps op je computer.
  2. Klik rechtsonder op Mijn locatie Locatie. De blauwe stip geeft je locatie aan.