Vraag

Geluid loopt niet synchroon

  • 27 May 2023
  • 9 reacties
  • 91 Bekeken

Sinds installatie van fiber en vervanging decoder naar v7 model loopt het geluid niet synchroon. Heropstarten verhelpt tijdelijk het probleem, maar is toch niet de bedoeling dat ik de decoder dagelijks moet her opstarten?

Groeten 

Thimothy 


9 reacties

Ter info: Voor de V7 decoder is dit een gekend probleem bij Proximus.

Als de PX forummedewerkers hier dinsdag terug langskomen kunnen ze altijd natrekken of er iets kan bijgesteld worden op je lijn.

Ik veronderstel dat je de bijgeleverde HDMI kabel gebruikt en niet de oude van van je vroegere oudere decoder, want dit is ook van belang.

Ter info: Voor de V7 decoder is dit een gekend probleem bij Proximus.

Als de PX forummedewerkers hier dinsdag terug langskomen kunnen ze altijd natrekken of er iets kan bijgesteld worden op je lijn.

Ik veronderstel dat je de bijgeleverde HDMI kabel gebruikt en niet de oude van van je vroegere oudere decoder, want dit is ook van belang.

Bedankt voor jouw reactie! 

Installateur van Proximus heeft alle kabels aangesloten. Dus ik denk wel dat de juiste hdmi kabel gebruikt werd?

Ik wacht dinsdag de px medewerker af

Reputatie 7
Badge +3

@gruwez 

je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel. 

Dan kijk ik na of ik de meest recente software kan pushen.

 

Geert

  

@GeertC

Is aangepast 

Reputatie 7
Badge +5

@gruwez Voorlopig is er geen nieuwe software voor jouw decoder. Indien deze beschikbaar is zal deze gespushed worden door Google. 

Helaas is de synchronisatie tussen beeld en geluid een gekend probleem waar op dit moment nog geen sluitende oplossing voor is.

Geluid loopt nog steeds niet synchroon, is zelfs erger geworden. Resetten van V7 helpt zelfs niet meer... 

@DaisyS 

@GeertC 

Reageer