Vraag

geluid en beeld niet synchroon e

  • 12 December 2022
  • 30 reacties
  • 1303 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

@evelineV ik weet niet of je ook de mogelijkheid hebt om de V7 decoder met zijn bijgeleverde HDMI kabel rechtstreeks op een HDMI ingang van je TV aan te sluiten  om zo te weten te komen of je audio synchronisatie dan goed is.

Beste,

Bedankt! Dat zou fijn zijn.

Dat klopt. Na enkele minuten is het geluid (op alle zenders, en via tv en soundbar) sneller dan het beeld.

De soundbar is aangesloten via een HDMI-aansluiting naar een One Connect waar de decoder ook naartoe komt. Dit is al jaren de zelfde aansluiting. 

Bedankt.

Ter info: De moderatoren van het PX forumteam kunnen een aanpassing doen op je lijn, van zodra ze hier morgen weer de draad opnemen.

Dus als ik het goed begrijp heb je dit zowel als je luistert via de soundbar en ook als je luistert via de klank op tv als je decoder en TV verbonden is via HDMI

mss best eens beschrijven hoe je de decoder en TV verbindt om naar de klank te beluisteren.

Deze info kan belangrijk zijn voor de PX medewerkers.

 

 

Helaas kan ik dat niet (alleen) doen omdat de tv ophangt etc, en ik deze niet alleen van de muur krijg. Ik heb wel sterk het gevoel dat dit ligt aan Proximus. Want bij herbekijken of opnames is dit niet het geval. Enkel bij live kijken via de decoder ..

Reputatie 4
Badge +1

Toevallig dolby niet aanstaan, dat geeft soms vertraging.

Neen ook niet.. er is niets veranderd aan de instellingen of set-up. 

Bij opnames, of streaming geen problemen met vertraging. Enkel bij live kijken van decoder. Herhaaldelijk laten heropstarten helaas geen beterschap 

Ook hier lopen beeld een geluid niet synchroon. Tv is aangesloten via WiFi booster. @Michael V kan mijn lijn eens nagekeken worden aub

Reageer