Michael, hoe bedoel je?
Technieker van Proximus heeft alles aangesloten.
Van modem met UTP, dan HDMI van decoder naar tv.
@Tone Mag ik even vragen hoe de decoder juist verbonden is?
Ik heb nog steeds niets vernomen,
Beste, Sinds kort overgestapt van Telenet.
Het beeld en geluid op onze toestellen (2) lopen niet gelijk, dit is echt vervelend. Bijan onmolgeloj om ontspannen tv te kijken.
Ik lees dat er een aanpassing aan de lijn kan gebeuren. Ik vroeg dit aan een technieker van Proximus die kwam installeren, maar die wist van niets. Kan dit verholpen worden?
Groet
@Tone Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en verder te kunnen helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Beste, Sinds kort overgestapt van Telenet.
Het beeld en geluid op onze toestellen (2) lopen niet gelijk, dit is echt vervelend. Bijan onmolgeloj om ontspannen tv te kijken.
Ik lees dat er een aanpassing aan de lijn kan gebeuren. Ik vroeg dit aan een technieker van Proximus die kwam installeren, maar die wist van niets. Kan dit verholpen worden?
Groet
Hier net hetzelfde. Op tv gaat het geluid bijna goed en de soundbar is een ramp. En vanalles geprobeerd en krijg het niet goed. Soundbar is met optische kabel verbonden en werkt perfect. Vroeger nooit geen last gehad bij telenet maar nu een maand bij proximus maar tis niet goed!
@eloradson
nog eens opnieuw de software gepushed in je modem. Je mag de bbox, wifi booster en de decoder eens herstarten.
Hopelijk blijft het nu voor een lange tijd stabiel.
Geert
Voorlopig terug ok na heropstart. Bedankt
@eloradson
nog eens opnieuw de software gepushed in je modem. Je mag de bbox, wifi booster en de decoder eens herstarten.
Hopelijk blijft het nu voor een lange tijd stabiel.
Geert
Alles opnieuw opgestart en is inderdaad merkelijk beter nu. Alvast bedankt
Na een week terug na af, beeld en geluid terug asynchroon
Alles opnieuw opgestart en is inderdaad merkelijk beter nu. Alvast bedankt
@eloradson
ik heb de meest recente software gepushed in je modem. Je mag de bbox, wifi booster en de decoder eens herstarten.
Werkt het nu beter?
Geert
Ook hier lopen beeld een geluid niet synchroon. Tv is aangesloten via WiFi booster. @Michael V kan mijn lijn eens nagekeken worden aub
@Pat52 Wat ik mij afvraag is hoe zij dat dan voor sommigen wel in orde krijgen en bij anderen dan niet, weet jij daar iets meer over?
Of bedoel je dat er recentelijk een bijkomend probleem opgetreden is met servers?
@Martin Yep bevestigd door techniekers die bij klanten nazicht doen en eventueel een nieuwe decoder instaleren ( wat geen verbetering oplevert). Het probleem is bij Proximus met hun servers .
@Michael V Kan je ook eens tjecken bij mij :)
@evelineV Zou je uw forumprofiel kunnen aanvullen met je klantennummer en / of telefoonnummer zodat wij alles kunnen nakijken?
@Pat52 Wat ik mij afvraag is hoe zij dat dan voor sommigen wel in orde krijgen en bij anderen dan niet, weet jij daar iets meer over?
Of bedoel je dat er recentelijk een bijkomend probleem opgetreden is met servers?
Het probleem zit bij Proximus met hun servers.
Beste,
Sinds enkele dagen loopt ons geluid voor op het beeld na enkele minuten kijken. De soundbar is niet het probleem, want ook met tvgeluid dit probleem. Probleem met decoder?
Update (nodig)?
Decoder al uit en opnieuw aan gezet, idem soundbar. Is er een oplossing?
Bij ons loopt het geluid en het beeld ook niet synchroom.
Neen is op oude tv, geeft toch geen nut.
Decoder is rechtstreeks aangesloten via een netwerkkabel.
@schaap69 heb jij dolby aan staan in de settings voor klank?
Hier de laatste week ook meer en meer last van het geluid die niet synchroon loopt met het beeld.
Nochtans geen veranderingen in de setup.
Het is wel een vraag dat voor de V7 door verschillende klanten hier gepost wordt, dus best reactie afwachten van PX forummedewerkers morgen.
Neen ook niet.. er is niets veranderd aan de instellingen of set-up.
Bij opnames, of streaming geen problemen met vertraging. Enkel bij live kijken van decoder. Herhaaldelijk laten heropstarten helaas geen beterschap