Beantwoord

geluid en beeld niet synchroon

• 18 November 2023
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

Sinds kort nieuwe klant Proximus op een nieuw adres en geluid en beeld lopen niet synchroon.

Het beeld start een halve seconde (of minder maar desondanks storend) voor het geluid.

Uit de andere topics haal ik dat een Proximus-medewerker dit probleem hier oppikt en aan de hand van je klantennummer een oplossing kan aanbieden?

icon

Beste antwoord door DaisyS 20 November 2023, 13:54

Bekijk origineel

6 reacties

@henCer 

Omdat de PX moderatoren je maandag vlot zouden kunnen verder helpen:

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@henCer 

Om bepaalde problemen met de V7 en lipsync op te lossen is het nodig om de TV Box zijn weergave op een vast getal te zetten in plaats van op automatisch.

Dit doe je via: Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Weergave - Resolutie - ipv automatisch kies je een vaste resolutie uit de lijst.

@Martin 

Dag Martin,

Bedankt voor je snelle reply en excuses voor mijn trage. Blijkbaar kwamen alle mails ivm dit forum in mijn spam folder terecht.

In andere topics had ik gelezen dat medewerkers je beter kunnen helpen wanneer je in je profiel bepaalde informatie invult, wat ik bij creatie onmiddellijk gedaan heb.

Ondertussen heb ik het antwoord van @DaisyS geprobeerd en daarmee lijkt het probleem opgelost te zijn!

Dus dank aan beide.

@henCer

Zonder dank en bedankt voor de feedback, het voornaamste is dat het opgelost is door de tip van @DaisyS.

Voor welke resolutie heb je dan gekozen (vast ingesteld)?

@Martin De resolutie die mij het hoogst leek, in mijn geval zijnde 3840x2160xp60.

@henCer  

Dat is goed nieuws dat het op deze resolutie de lipsync goed werkt, bedankt om het te melden.

Reageer