Skip to main content
Vraag

Geen TV!

  • June 16, 2025
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Gister avond, beeld blokkeerde.

Modem en decoder gereset, nieuwe kabels genomen en niks noppe00s beeld.

Er komt  “Software wordt geladen”, beeld wordt zwart en dan krijg ik “geen verbinding”

Wat is het probleem??? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • June 16, 2025

Opgelost.

Decoder reset ik normaal met de knop achter op het toestel.

Nu zet ik de knop voor op het toestel aan en uit en het werkt. 

Denk dat decoder op zijn laatste benen staat.


Martin
  • June 16, 2025

moest je dit geregeld voorhebben dan zou dit eventueel van de decoder kunnen zijn.

Je spreekt van de resetknop achteraan, dan heb je waarschijnlijk een V5C

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • June 16, 2025

Indien de decoder in standby stond en je zet de knop achteraan uit en aan, het normaal is dat de decoder nadien ook terug in standby gaat bij het heropstarten. Daardoor moet je dus ook vooraan op de knop duwen of gewoon op de aan/uit knop van de afstandsbediening (rechtsboven) om hem terug aan te zetten.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 17, 2025

@Peter62 

Vanaf morgen kan je een nieuwe decoder bekomen bij!--startfragment>

DBH Hilde

Antwerpsesteenweg2

3970 Leopoldsburg

Je zal hier een SMS en email van ontvangen.

 

De oude decoder : v5 Compact moet worden teruggestuurd, hiervoor ontvang je een BAR code per mail.

 

Geert

 

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • June 18, 2025

@GeertC Waarom Leopoldsburg? Kan dat niet in Pelt, daar is toch ook een Proximus winkel.

En Lommel heeft ook afhaalpunten dat is korter. :-)

Ik lees net in mijn mail: het is niet Leopoldsburg, maar Balen, nog verder.

Is het verplicht  om die decoder af te halen, want nu werkt het goed.

@raf85 ik heb de knop van voor nog nooit moeten gebruiken.

@Martin bedankt voor de info


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 18, 2025

@Peter62 

Indien je de decoder na twee weken niet komt halen wordt deze teruggestuurd, hier wordt niets voor aangerekend dan.

 

Geert

 

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • June 26, 2025

@GeertC Ik heb die decoder NIET afgehaald, maar krijg vandaag sms van Proximus om de oude terug te sturen voor 11/7. Administratiefout Bij Proximus??????


Martin
  • June 26, 2025

Ter info: Dit gebeurt automatisch in een omruilprocedure

@GeertC Ik heb die decoder NIET afgehaald, maar krijg vandaag sms van Proximus om de oude terug te sturen voor 11/7. Administratiefout Bij Proximus??????