Skip to main content

Geen replay plus meer met nieuwe v7 decoder.


Sinds vorige week nieuwe draadloze tv box v7 compact.

De optie replay plus die we hadden werkt nu niet meer.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33982 reacties
  • 3 maart 2025

probeer al eens door de decoder herop te starten :

  1. Zet de schakelaar achteraan op je TV Box op OFF.
  2. Wacht tenminste een tiental seconden.
  3. Zet de schakelaar terug op ON.
  4. De controlelampjes aan de voorkant van je TV Box branden nu. Het opstarten is bezig.
  5. Na enkele minuten kun je opnieuw tv kijken en navigeren doorheen het Proximus TV-menu.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 478 reacties
  • 4 maart 2025

Ik heb het even voor u nagekeken en er stond een foute koppeling, ik heb het nodige gedaan om alles recht te zetten, normaal gezien als u de decoder nu herstart zou u terug toegang moeten hebben op TVReplay+ te gebruiken.