Skip to main content
Vraag

Geen ondertiteling bij LCI/TF1/.2/.3/ gebruik Pick V1.12.0000

• November 11, 2025
  • 11 reacties
  • 104 Bekeken

• Ik gebruikt de Proximus Pickx-app op een Samsung A70.
    • De app-versie is 1.12.0000.
    • ik hebt geen ondertitels bij F1/LCI/ F2/F3/La une TV via wifi, en de instellingen zijn niet te vinden.
    • Proximus kan het probleem registreren en hopelijk een oplossing bieden via een toekomstige update.
    • De ondertitels zijn gekozen/ Frans maar geen ondertiteling te zien
    • Bij Telenet werkt het wel op alle kanalen.
    • Kan soms geen replay doen van een programma die een dag voordien is uitgezonden ik heb de optie voor 7 dagen replay. ik krijg de boodschap dat re geen replay mogelijk id voor dit programma ??
    • Ik overweeg om over te schakelen naar de app Telenet TV
    • Mvg.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Bij Telenet zijn er 2 ondertitel sporen te vinden, bij Proximus tv enkel 1 ondertitel spoor met de benaming cc, vrees dat Proximus de verkeerde ondertitel spoor doorgeeft.

niet die voor doven en slechthorenden.

Het probleem ligt dus bij Proximus ???

Overschakelen naar Telenet goede oplossing ??

Martin
  • November 11, 2025

@Master-magic Ik heb eens gekeken op de V7 decoder voor TF1 en daar zijn wel ondertitels in te stellen.

Sorry ik gebruik geen V7 decoder

Via internet /Wifi met de app Pickx (V1.21.0000) op mijn Samsung A70 

Ondertitels werken wel op vb TV1

Forum|alt.badge.img+2

@Master-magic Ik heb eens gekeken op de V7 decoder voor TF1 en daar zijn wel ondertitels in te stellen.

Op de app niet, daar staan ze verkeerd.

Forum|alt.badge.img+2

Het probleem ligt dus bij Proximus ???

Overschakelen naar Telenet goede oplossing ??

Proximus moet dit op de stream optie aanpassen of beide er inzetten, overschakelen naar Telenet tv is enkel mogelijk als je een actief tv abbo hebt bij Telenet.

Inderdaad de volledige boel opzeggen en aansluiten bij Telenet.

Ik betaal nu 110 € per maand voor mijn volledig abonnement en al maanden werkt de ondertiteling niet

en no replay mogelijk voor een programma dat  de dag voordien uitgezonden werd ??????

Dus Proximus stop met ongebreidelde reclame iedere dag  en los de problemen op  NU !!!!!!

Best totaal privatiseren  à la Telenet.

Mvg.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 13, 2025

@Guido Petitqueux De mogelijkheden voor de app op een gsm toestel zijn anders dan de app op je decoder. 
Helaas geven niet alle zenders en/of programma’s de mogelijkheid om replay te gebruiken op de mobiele app.

Geachte Mevr Daisy S,

Uw antwoord is echter niets zeggend  blijkbaar ligt het aan de programma’s en /of zenders die replay niet mogelijk maken, ik adviseer  U om de test te doen met Telenet TV daar is replay op alle zenders mogelijk.

Ook geen antwoord gekregen op het gemis van ondertiteling op sommige kanalen ??

Mvg.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 21, 2025

@Guido Petitqueux Helaas weet ik niet hoe de regels bij Telenet zijn gezien ik niet voor Telenet werk. De rechten die zenders geven aan Proximus hoeven niet perse dezelfde te zijn, alsook is het bij ons inderdaad zo dat sommige programma’s enkel via decoders tv-replay toe laten. 

Doen de problemen met de ondertiteling zich nog steeds voor? 

Ja nog steeds hetzelfde wat werkt niet : WTV/ Waalse zenders/LCI/TF1/TF2/TF3/TF4/TF

Ik kan niet alle zenders contoleren he