Skip to main content
Vraag

geen live tv en geen opnames

• June 25, 2025
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Beste, sinds mijn verhuis eind 23 kan ik geen live tv meer kijken. Ik heb een V7 wifi decoder gekregen vorig jaar om het probleem te verhelpen + er zijn al Proximus techniekers langsgeweest maar het probleem blijft, haperend beeld en geluid. Ze kunnen het niet oplossen. Opnames bekijken lukte wel, tot vorige week... Sinds vorige week kunnen we ook geen opnames meer bekijken, foutcode is P011. Het enige wat nog werkt, zijn de apps van de verschillende zenders, net als Streamz. Heeft er iemand gelijkaardige problemen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Mutlie
  • June 25, 2025

Nee, en ook  moeilijk om te reageren omdat wat je meemaakt bij mijn weten nog niet is voorgekomen.
Ik dacht wel dat p011 een gekende maar onopgeloste error was met de enige oplossing om even naar een andere zender te  zappen en dan de opname terug starten,.
Werkt het als je dit probeert?

Verder kan ik alleen maar aanraden dat je best ervoor zorgt dat  dat  je → ForumProfiel.  is bijgewerkt zodat de medewerkers je kunnen verder helpen.  (door bijv je lijn uit te meten)
Enkel  proximusmedewerkers kunnen die info bekijken. Sla de wijzigingen op (onderaan links klikken) en meld ook even dat het is gebeurd.

Martin
  • June 25, 2025

@Dirkpj16 hebben de techniekers dan niks opgegeven als reden, hebben ze bv fouten op je lijn gedetecteerd enz…

De PX moderatoren kunnen ook je lijn eens bekijken of ze eventuele problemen vaststellen. 
Mogelijks kunnen ze ook meer te weten komen uit het rapport van de techniekers.

Maakt je V7 Android decoder rechtstreeks contact over wifi met je internet box, als er eventueel andere draadloze oplossingen (zoals wifi booster) tussen zitten, zou je ook kunnen proberen indien je over een lange utp netwerkkabel beschikt, om voorlopig eens de decoder rechtstreeks met je internet box te verbinden ipv over wifi, of het probleem dan verdwijnt!