Skip to main content
Antwoord

Geen enkel programma is nog beschikbaar voor replay

  • July 16, 2025
  • 10 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb enkele dagen geleden Replay+ afgesloten. Maar blijkbaar is er nu voor de gewone Replay geen enkel programma nog te bekijken. Zelfs het journaal of het weerbericht zijn niet meer te bekijken via Replay. “Item niet langer beschikbaar in Replay” staat er op het scherm, bij ELK programma...

Beste antwoord door GeertC

@Taeyebieste 

Is het inmiddels in orde, kan je opnieuw gebruik maken van TV replay?

De functie staat actief op het NTVBE profiel.

 

Geert

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • July 16, 2025

Waarschijnlijk is alles nog niet doorgestroomd.
Probeer toch eens door de decoder te herstarten (10 seconden volledig stroomloos zetten) of dit iets oplost.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 17, 2025

Al meermaals de decoder uitgezet, 30 seconden later pas terug ingeschakeld. Blijft hetzelfde. Ook de mogelijkheid om een programma te herstarten is niet meer aanwezig… Vanavond eens de decoder volledig resetten. ‘t Is van de kl0ten...


Martin
  • July 17, 2025

@Taeyebieste 

De Proximus moderatoren kunnen ook eens aan hun kant natrekken of alles correct ingevoerd werd.

Heb je al eens gekeken op https://tv.pickx.be/ of het daar werkt?


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 17, 2025

Op Pickx werkt het ook niet. 


Martin
  • July 17, 2025

Dan zal het inderdaad ook niet op je decoder werken

Op Pickx werkt het ook niet. 

@Taeyebieste 

De Proximus moderatoren kunnen ook eens aan hun kant natrekken of alles correct ingevoerd werd.

Heb je al eens gekeken op https://tv.pickx.be/ of het daar werkt?

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 21, 2025

Hier hetzelfde probleem sinds migratie naar nieuw tv platform.6.172.3.

Zou inderdaad aan onvolledig uitgevoerde overzetting kunnen liggen.

Even afwachten.

Weet niet of hier tussenkomst van Proximus voor nodig is of dat het systeem dit automatisch corrigeert.


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 22, 2025

Ook nog een probleem op de pickx app op android smartphone.

Er is geen knop " live tv " voorzien.

Of het moet de bedoeling zijn om " nu op tv " te gebruiken.

Mogelijk ook een gevolg van onvolledig uitgevoerde migratie naar nieuw tv platform en alleen bij mij een probleem.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

@Taeyebieste 

Is het inmiddels in orde, kan je opnieuw gebruik maken van TV replay?

De functie staat actief op het NTVBE profiel.

 

Geert


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 23, 2025

Ja Geert , alles in orde . Bedankt en groetjes.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 24, 2025

Ja Geert , alles in orde . Bedankt en groetjes.

Graag gedaan!