Skip to main content

Foutmeldingen, haperingen, geen geluid, ...

  • June 15, 2025
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Sinds we onze nieuwe decoder hebben mogen ontvangen niks dan problemen.

Ofwel valt alles uit met de foutmelding P004 of P006.

Ben je een opname aan het bekijken, begint het telkens terug bij het begin of moet je alles afsluiten.

Ben je tv aan het kijken komt het geluid met stukjes maar door.

Of het beeld geeft rare kleuren. 

Neem je contact op krijg je het antwoord om de box te resetten.

Wel, het knopje om te resetten is reeds versleten denk ik.

Kan er een gepaste oplossing komen zodat we rustig tv kunnen kijken?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 15, 2025

@Gukke1978 

  • Je spreekt over resetten van de decoder maar heb je ook al de bbox (internet box) gereset.
    Dit doe je best als volgt:
  1.  decoder volledig stroomloos zetten.
  2. → internet box (bbox) resetten
  3. Als die volledig heropgestart is en je terug kunt surfen dan → de decoder resetten
  • Indien dit geen resultaat geeft en je decoder niet rechtstreeks verbonden is met een utp netwerkkabel aan je internet box (Bbox), dan indien je over een losse lange internet utp kabel beschikt om de decoder eens voorlopig rechtstreeks te verbinden aan je bbox.
    Om zo vast te stellen of het dan wel opgelost is.
  • Heb je ook de HDMI kabel gebruikt (die bij de nieuwe decoder bijgeleverd was) om je decoder rechtstreeks te verbinden met de HDMI ingang van je TV toestel

Indien dit allemaal geen aarde aan de dijk gebracht heeft, dan noteer je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderator morgen als ze hier terug langskomen, u kunnen vlugger in hun klantenbestand terugvinden/je vlotter kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 17, 2025

@Gukke1978 

Heb je de toestellen imiddels kunnen herstarten zoals ​@Martin aangaf?

 

Geert