Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding Pickx app


  • Apprentice
  • 2 reacties

Sinds gisteren hebben wij Proximus Flex. Ik dacht dat de Pickx app hierbij inbegrepen was (ik zie deze staan tussen de producten op MyProximus), maar helaas lijkt deze niet te werken. Na het aanmelden verschijnt de melding “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”.

Is er een instelling die ik kan wijzigen om het werkende te krijgen?

Beste antwoord door Charlotte.D

Kan je dit nu nog even testen aub?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • Antwoord
  • 6 augustus 2020

Kan je dit nu nog even testen aub?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 augustus 2020

Nu lijkt het wel te werken. Dank je!