Foutmelding P131 op V7.

• 4 mei 2021
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Motivator
  • 139 reacties

Gisteren had ik fout P131 bij TV Replay (De afspraak op Canvas), na een reset van de decoder (met aan/uit knop achteraan) was de fout verdwenen, maar ik moest wel terug mijn telefoon nr en de pincode invoeren.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

@Jan Dit is een foutmelding die inderdaad voorkomt bij de v7 decoder. Normaal gezien is dit opgelost als je de opname of tv-replay even stop zet, zapt naar een andere zender en terug de opname start of de aflevering via tv-replay.

Wij zijn nog steeds volop bezig met alle errors zoals deze zo snel mogelijk definief op te lossen. Er worden hiervoor ook regelmatig software updates voor uitgerold.

Dagelijks meermaals foutmeldingen!! 

P025 of p131.. kan geen opnames afspelen. 

Alles al 2 keer gereset. Daarstraks heel even alles beter. Ofwel na 10 min opname alles vast. Heropgestart daarna geen opname te zien .. 

Kan ik geen oudere versie krijgen? Hier wordt ik gefrustreerd van.. al veel zin om terug naar telenet over te stappen! 

Reputatie 5
Badge +4

@Vansprengel anke Momenteel is er een algemeen probleem met de opnames en tv-replay. We zijn volop bezig met het zo snel mogelijk op te lossen. 

@Vansprengel anke Momenteel is er een algemeen probleem met de opnames en tv-replay. We zijn volop bezig met het zo snel mogelijk op te lossen. 

Ook vandaag nog steeds problemen, al hele dag P131. Kan je bevestigen dat vandaag ook er een algemeen probleem is en dat het dus nog niet is opgelost?

dat al dan nietbevestigen zal pas voor maandag zijn aangezien de Prox forummedewerkers tijdens het weekend hier op het forum niet langskomen.

Reputatie 5
Badge +4

@caryntjen Vorige week vrijdag was er inderdaad ook nog hinder. Heb je momenteel nog problemen?

Reageer