Vraag

foutmelding P016

  • 27 April 2024
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Ik huurde een film, maar kan deze niet bekijken. Krijg telkens foutmelding P016. Oeps! Er gaat iets mis. Gelieve het later opnieuw te proberen.

Ik ondernam intussen 20 pogingen, wisselde in de live van zender/kanaal; schakelde de box uit-zette deze terug aan; schakelde de moden en box uit- zette deze terug aan; en ondernam een vruchteloze Proximus-chat. Dit alles leverde als enige resultaat frustratie op.

De foutmelding houdt hardnekkig stand.

Ik zou dit graag opgelost zien voordat de 48u window om de film te bekijken verstreken is.


8 reacties

@Anneleen1

Als je belt naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 kunnen ze je daar ook niet verder helpen.(ook op zaterdag en zondag tot 22u)

PS:

De PX forum moderatoren komen hier pas maandag terug langs op het forum en omdat ze u dan zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nodig/nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

De weinige info die ik heb, heb ik aangevuld. Ik logeer tijdelijk in een huis van familie. De betreffende familieleden zijn een tijdje afwezig. Ik heb verder geen gegevens over de installatie/het contract.

Intussen ook 2 maal met het 0800-nummer gebeld. Geen van beide medewerkers krijgt het probleem opgelost. Conclusie: commerciële dienst contacteren om te proberen regelen dat de gehuurde-niet zichtbare film niet aangerekend wordt. 

Dus... niet alleen wordt het probleem niet opgelost, ik moet dan ook nog zelfs een andere dienst te pakken zien te krijgen om nogmaals het hele relaas te doen om te zorgen dat we niet gaan moeten betalen voor een product dat we niet krijgen.

In de gedigitaliseerde/geautomatiseerde wereld waarin we leven: is het echt niet mogelijk dat de ene dienst met de andere dienst communiceert zodat het niet beschikbare product niet aangerekend wordt??

Prox moderatoren kunnen je morgen hierbij verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Anneleen1 

Beschik je over het klantnummer of aansluitnummer van de personen waar je momenteel verblijft?

Welke film had je gehuurd?

 

Geert

De film was: "a haunting in venice".

Enige nummer dat ik ter beschikking heb is tel.nr. van de vaste lijn...

@Anneleen1 

Dit nummer dan best in het privé veld “ticket” zetten van je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent)

De film was: "a haunting in venice".

Enige nummer dat ik ter beschikking heb is tel.nr. van de vaste lijn...

@Anneleen1

Beschik je over het klantnummer of aansluitnummer van de personen waar je momenteel verblijft?

Welke film had je gehuurd?

 

Geert

 

 

Ik heb het nummer nogmaals ingevuld. Deze keer onder “ticket”. Hopelijk is het gelukt, want ik moest op een andere manier inloggen dan de vorige keer.

Reageer