ik krijg regelmatig zwart beeld er is iets misgelopen bij opstarten van een opname. laaste keer heb ik ook de code bekeken en was P015
alvast bedankt
ik krijg regelmatig zwart beeld er is iets misgelopen bij opstarten van een opname. laaste keer heb ik ook de code bekeken en was P015
alvast bedankt
inderdaad netstekker uittrekken en 10 sec wachten om de netstekker terug te steken .
We zijn nu een jaar verder, en het P015 probleem is nog steeds niet verholpen merk ik….
Afgelopen weekend had ik ongeveer een 15 keer per dag deze foutmelding “Oeps! Er ging iets mis.”, “Gelieve het later opnieuw te proberen.”, “Foutmelding: P015”
En dit komt voor zowel bij het afspelen van opnames, als bij het her-bekijken van een programma uit de gids. Om dan telkens opnieuw je toestellen op te starten, of het programma opnieuw is lanceren is niet gebruiksvriendelijk maar slechts een noodoplossing die je na 10 keer al grondig beu bent, zou slechts zelden moeten nodig zijn.
Ter info: een groot aantal “zogezegde” opnames worden echter gemeld als “niet beschikbaar” wanneer ik deze wil afspelen. (En als er opnames afspeelbaar zijn, staat er de helft van het vorige programma voor, en erachter een groot stuk van het volgende programma. En nog erger: soms bevat de opname zelfs niet het in de gids vermelde programma)
Zelfs bij bijna elke bestelde film via VOD kwam het P015 probleem voor, en konden dus niet bekeken worden, ze werden echter wel aangerekend op de factuur!
Ter info, wanneer ik via myproximus (app of online) de details van mijn bestelde films opvraag krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot die pagina (no permission).
(Oldschool VHS lijkt plots een véél betere service gewest…. reclame doorspoelen, slechts een paar minuten ervoor opgenomen, altijd beschikbaar, en zelfs nu nog kan ik 40jaar geleden opgenomen films nog zien terwijl opnames via Pickx slechts beperkt in tijd behouden blijven. Hoe lang eigenlijk? 1jaar? )
Als P015 aan een kortstondig te weinig internet bandbreedte ligt en de box niet genoeg gebufferd heeft, dat las ik ergens op het forum, dan is dat héél triestig want ik heb dit probleem pas voor sinds de overschakeling naar Fiber en vervangen van TV Boxen door Android TV boxen v7. Allemaal de laatste nieuwe producten….
Dat klopt wat je zegt, ik heb het de laatste weken plots heel wat keren voorgehad verschillende foutmeldingen, ik moest telkens dien stekker van de decoder uittrekken en nog eens herproberen enz.. Dan lukte het wel meestal.
Ik heb bij telenet dezelfde klodden gehad, daar was het toen nog 50 keer erger bij opgenomen programma’s en noem maar op.
Hier ook weer; youtube die constant stopte, modem, werkelijk alles uitgetrokken.
Nu op tv box foutmelding P130.
Enige oplossing is nog eens de stekker uittrekken.
Dat is bijna iedere dag. Is nog maar sinds de laaste weken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.