Geen proximus TV mogelijk, foutmelding p000
Oude programma’s bekijken lukt wel. Live programma’s en muziek niet
Geen proximus TV mogelijk, foutmelding p000
Oude programma’s bekijken lukt wel. Live programma’s en muziek niet
probeer dit eens : herstart je toestellen voor internet en tv | Proximus
Ik heb net hetzelfde voor. Hoe is dit opgelost?
heb je de toestellen al eens herstart zoals in deze link wordt uitgelegd: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Geert
Geen proximus tv, niks werkt met live tv. Bbox en elke decoder opnieuw opgestart. Werkt nog steeds niet P000.
Ik heb geen oplossingen meer...
we onderzoeken dit voor je.
Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel a.u.b.
Geert
Klantnummer aangepast.
Je gebruikt twee decoder zie ik, klopt dit?
Geert
1 Bbox en 2 kleine decoders voor 2 tv's
1 Bbox en 2 kleine decoders voor 2 tv's
heb je de problemen op de beide decoders?
Geert
De tv boven gebruiken we zelden. Dus daar weet ik het niet.
De tv beneden zijn de problemen gisteravond begonnen.
Ik veronderstel op allebei dan
Mijn digicoder is gereset via de klantendienst. Werkt nu weer terug.
ik krijg foutmelding P000, android box + tv herstart maar helpt niet
Er is een update gepland voor de Android Decoder / V7 Decoder in April 2023
MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3
Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties. Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen.
Volgende zaken werden opgelost :
De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april.
Ja, ik heb het hier ook weer voor P000. Niets van tv service werkt nog. Is dat zo een slecht toestel eigenlijk? Fiber met v7. Sinds ik klant ben al 3 jaar is dat een routine geworden, om de stekker af en toe uit te trekken. Last vd p130 en welke nog allemaal. Dan het geluid dat niet samen loopt met de spraak.
Heb je hiervoor alle toestellen d.w.z. de decoder, (wifi booster), de bbox en de fibermodem al eens herstart?
Geert
Heb je hiervoor alle toestellen d.w.z. de decoder, (wifi booster), de bbox en de fibermodem al eens herstart?
Geert
Vandaag in orde, ja gisteren alles eens uit stopcontact getrokken.
Neen Daisy, voorlopig niet. Grts
Sinds een paar weken ook continu foutmelding P000. Proximus stuurde een nieuwe decoder maar daarmee is het probleem niet opgelost. Om de 2 minuten valt beeld uit met foutmelding. Soms verschijnt ook foutmelding P141 of 136. Alles rebooten help ook niet.
Foutcodes van Proximus blijven maar gebeuren. T stopt hier niet.
nu foutcode P000 , oeps er ging iets mis zijn we ook al moe gezien 🫣
Klopt het dat je decoder via een Wifi-Booster verbonden is met je modem ? Heb je de kans om eens te testen met een rechtstreekse kabel om problemen met de wifiverbinding uit te sluiten ?
Ik zie dat je vandaag ook telefonisch contact gehad hebt met een collega. Heeft dit het probleem al verholpen ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.