Skip to main content
Vraag

Foutmelding op Proximus Pickx app

• June 9, 2025
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

We krijgen op al onze TV’s (dat zijn er 5 en daarvoor hebben we extra abonnementen) de melding dat Registratie niet mogelijk is en dat Een toestel pas de plaats van een ander toestel kan innemen als het vorige toestel minstens 30 dagen geregistreerd was. Gelieve over ee aantal dagen opnieuw te proberen. Bedankt! En dit op al onze toestellen. Klantendienst via chat niet bereikbaar, idem per telefoon (omwille van uitzonderlijke redenen wordt er gezegd). Vanavond dus geen Proximus TV meer?? Hopelijk snel feedback en een oplossing.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • June 9, 2025

@TomN1976 

Tip: Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 9, 2025

Dank u voor de tip. Ik heb mijn profiel ingevuld.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 10, 2025

@TomN1976 

Kan je het klantnummer nog even toevoegen op je profiel?

Dan kijken we dit na voor je.

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • June 10, 2025

Beste Geert,

Je collega’s hebben vandaag mijn userlijst gewist. Ik probeer echter opnieuw in te loggen op Pickx en de app blijft eindeloos laden, ik krijg het dus nog steeds niet in orde. Mijn klant nummer is 11778347. Als u mij een mail stuurt kan ik u ook mijn inlog en code geven indien gewenst.

mvg

Tom

Martin
  • June 11, 2025

@TomN1976 

FYI: Het is de bedoeling dat je privégegevens in je → ForumProfiel zet en niet op het openbaar forum, waar iedereen alles kan lezen, om misbruik zoveel mogelijk te voorkomen
Noteer in je → ForumProfiel ook zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (zoals klantnummer enz...), zodat de PX moderator u vlugger in het klantenbestand kan terugvinden/vlotter helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag, zo bijvoorbeeld uw inlog en code indien dit gevraagd wordt door de moderator.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.