Vraag

foutcode p135 bijna dagelijks (v7)

  • 10 October 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Dag iedereen, 

Bij het bekijken van opnames krijgen wij bijna dagelijks de foutmelding p135 en dat de opname niet kan worden afgespeeld. Wij hebben de decoder v7. Ik heb een 6 tal maanden al geklaagd hierover en dit was een bug en ging opgelost geraken.

Mensen al meer nieuws hierover? De foutcode krijgen wij meer en meer en het is enkel op te lossen door de adapter uit te trekken.

Is er hier een oplossing voor? We betalen hier 106€ per maand en willen dat alles gewoon werkt zoals het hoort. 


1 reactie

FYI: wat gemeld werd → Begin oktober 21
Nieuwe piloot software MW build 3.80.0 die voor meer stabiliteit moet zorgen (minder P-fouten), wordt dan later naar iedereen met V7 uitgerold.

Mogelijks kan een proximus forummedewerker je hier maandag mee verder helpen...

Reageer