Ik krijg een P016 foutmelding op één specifieke opname van RoboGobo. Alle andere afleveringen werken perfect. Herstarten werkt niet, het is op beide decoders. De aflevering is niet terug te zien via Pickx en ook niet via een app, want is op Disney Jr HD. Aangezien de opnames tegenwoordig in de Cloud staan, heb ik al gelezen dat jullie deze (soms?) werkend kunnen terugzetten. Kunnen jullie een werkende aflevering terugzetten aub? Het gaat over RoboGobo van za 13/12/2025 12:55-14:00 met de titel Pizza Paniek / Krabtastrofe. Bedankt
Ik heb reeds contact gehad met Proximus medewerkers via de chat. Zij hebben geprobeerd, maar hebben tijdens het proberen terugzetten de aflevering verwijderd. Alles is herstart (modem/decoders) en dit lost het niet op.

Het gaat over deze aflevering. Hier is reeds te zien dat de knop ‘Kijken’ weg is, nadat Proximus medewerkers ermee bezig waren. Ik apprecieer de hulp, ze werkte toch niet, maar is ze nog werkend terug te zetten? Na herstarten van de decoder is de aflevering ook volledig weg en kan ik ze dus niet meer vinden. Herstarten van de modem is momenteel geen optie omdat mijn huisgenoten aan het opnemen zijn en hierdoor bang hebben opnames te verliezen.

Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg
Ann (dochter van Danny)