Foutcode P130, voor de zoveelste keer. Kan me niet herinneren hoe vaak wij in 2021 Proximus gecontacteerd hebben voor problemen. Medewerkers Proximus hebben nooit een oplossing, behalve opnieuw opstarten, enzovoort, en dat lost de problemen niet op; de problemen worden nooit verholpen. Begin 2021 nieuwe decoder (v7) en nieuw modem gehad. Sindsdien meer fouten dan ooit. Het is om wanhopig van te worden. Proximus doet niets, behalve hun abonnement steeds duurder maken, zonder ook maar enige service te verlenen.
fout p130 alweer
Na enkele weken zonder moeilijkheden met Proximus TV was het vanavond weer zover: “probleem met uw internetverbinding”. Het internet werkte nochtans prima; het probleem was Proximus TV en waarschijnlijk het tijdstip; 19 h nieuwsuitzending. Decoder 2 x opnieuw opgestart.
Dit moet me trouwens ook nog van het hart: de aangekondigde technieker (bericht van Hadewych T. van 22 dagen geleden) is nooit langsgekomen.
Onze conclusie: ondanks het feit dat Proximus zijn tarieven alweer verhoogd heeft, is de service nog steeds niet verbeterd.
Dit is inderdaad niet de bedoeling, onze oprechte verontschuldigingen hiervoor.
Wanneer zou er een technicus kunnen langskomen bij jou?
Geert
Wij hebben foutcode p130 en p134 al sinds het begin. Soms moet alles een paar keer herstart worden, soms maar 1 keer. Is niet leuk als je eindelijk tv wilt kijken. Ook hebben we soms problemen met Netflix etc. Film aan het kijken en vanuit het niets stopt die, en dit een paar keer tijdens een film...
Hier ook nog oude update 8C.520A / 7.4.2.0
Mag die hier ook updaten ??
Liefst vrijdag voormiddag . thx
Als de ingebouwde kabel de oorzaak blijkt te zijn, kan dit wel een betalende interventie zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.