Ik heb een sportabonnement waar de optie Pickx+ bij zit met o.a. een filmcatalogus.
Sinds een paar weken starten de films niet meer op de V7 decoder, op de V5c boven en op de laptop en smartphone geen enkel probleem.
Alles volgens de gekende procedure gereset, gebeld naar Px alles uitgelegd.
Volgens hen een bug in de V7 en vervangen, de V5c werd ook vervangen door een recentere V7.
Woensdag beide Tv boxen V7 ontvangen, aangesloten, resultaat: niet opgelost!
Krijg steeds een melding: oeps! er is een fout, probeer het later opnieuw, foutcode P011.
Het lukt soms als ik via de instellingen bij de Pickx app de updates verwijder, maar die komen steeds terug en het probleem begint opnieuw!
Dus volgens mij moet er toch in de Pickx SW bij de V7 een fout/bug zitten waardoor ik niet naar de films kan kijken tenzij ik soms de updates verwijder en ook het caches geheugen.
SW versie Pickx+ 5.162.1
Nog iemand die dat heeft?
mvg