Beantwoord

Epic combo: V5 mini


Reputatie 2
Badge +1

Ik wil  mijn abonnement laten omzetten naar Epic Combo.

(echter was dit ook niet mogelijk) don’t ask me why.

Bedoeling is om mijn abonnement van tutimus om te zetten naar epic combo (en mijn 2 gsm nummers naar Epic video’s).

Door omstandigheden heb ik terug 2x v5 mini decoder.
Echter word er de V7 decoder geadverteerd (https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html).

Klantendienst kan me dit echter niet toekennen.

Kan ik via deze weg alles in orde laten zetten?

 

  • Epic combo met 2x epic video
  • Switch van mijn 2x V5 mini naar V7

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 16 July 2020, 10:33

Bekijk origineel

14 reacties

wel vreemd dat je een V5C ontvangt want hier werd het vandaag nog eens duidelijk als volgt gesteld:

Op 29 juni werd de V7 decoder gelanceerd voor de Epic Full Combo klanten.

Maar de proximus medewerkers zullen je straks hierbij wel verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin 

ik vermoed : als hij nu familus heeft, is het logisch dat hij v5 heeft, v7 nu nog enkel voor epic.. en dat moet hij nog omzetten

@TheLaw 

ik zal een dossier laten opmaken en vragen dat ze je contacteren en bespreken ivm de overgang van pack familus naar Flex.

groeten

Tina

 

Inderdaad nu zie ik het ook nadat  TS nog meer info bijgevoegd heeft in zijn topic

Reputatie 2
Badge +1

 

@TheLaw

ik zal een dossier laten opmaken en vragen dat ze je contacteren en bespreken ivm de overgang van pack familus naar Flex.

groeten

Tina

@tina.b & @Martin Er zou normaal hiervoor een dossier opgemaakt moeten zijn.

 

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw 

er is wel een gesloten uitgevoerd dossier ivm omzetting naar fiber, maar niet naar epic : 

“ enkel tutimus pack te behouden maar omschakeling fiber moet wel asap gebeuren”

dus nu is er wel een aanvraag voor omzetting naar epic;…

groeten

Tina

Reputatie 2
Badge +1

@tina.b  De kast is er wel al maar de kabel naar boven nog niet.

Het zou wachten zijn op een externe partij. Maar kan nog even duren volgens de klantendienst.

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw Een dossierbeheerder van de dienst ordering zal je hierover verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD bedankt voor de hulp.

Ik zal wachten op de oproep.

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Heb gisteren bevestiging gekregen dat er een pakketje onderweg was (Waarsschijnlijk de decoders).

Alvast bedankt voor de omzetting. Ik heb hier ook een bevestiging ontvangen.
Nog één klein vraagje: ik zou een cloud gaming dienst ontvangen (shadow). Krijg ik hier ook nog een mailtje over?

ik geef je ondertussen toch deze info mee in afwachting dat morgrn iemand van prox je in dit verband kan inlichten dit hieronder al opgelost is:

niet lang geleden wed door Prox medewerker het volgende o.a meegedeeld:

Er zijn namelijk nog een aantal bugs en beperkingen waar momenteel aan wordt gewerkt.
Momenteel nog niet beschikbaar op de V7 decoder:
- Shadow   

FAQ’s → https://www.proximus.be/epic/nl/id_ce_shadow/make-it-epic/epic-combo/shadow.html

  • Ik heb al een Shadow account, krijg ik dan ook een gratis abonnement?

    Ja hoor! Nadat de technieker bij jou langskwam voor de installatie van jouw Epic combo pack, krijg je van ons een uitnodigingsmail voor Shadow ('Je gratis Shadow-account om op hoog niveau te gamen'). Met die mail neem je vervolgens contact op met de helpdesk van Shadow. Samen overlopen jullie alle verschillende mogelijkheden, zodat je al je data en opties van je huidige, betalende account kan behouden wanneer je overschakelt naar een nieuw, gratis account via Epic.

  • enz….

 

Reputatie 2
Badge +1

@Martin  het zal dan wss even wachten zijn op de decoder.

Om op je eerste melding terug te komen. Gamen moet toch niet op de decoder? Kan toch ook op pc,tablet, etc?

 

Melding 2: Installatie moet niet gebeuren aangezien ik al een px netwerk heb.

Ja maar dat speelt geen rol of de technieker installeert. 

Inderdaad het het gamen moet zeker niet op de computer gebeuren zie voor wat meer uitleg → klik hier

Reputatie 6
Badge +3

Het is gewoon de Shadow app die connectie maakt met de zeer krachtige cloud infrastructuur om zware videogames te kunnen spelen via jouw tv scherm op de cloud infrastructuur van Shadow door het abonnement dat je krijgt in combinatie met Proximus. Ander cloud gaming platformen zijn Google Stadia,Nvidia Geforce Now

het is gewoon nog op het mailtje wachten maar prox kan daar morgen zeker meer info over geven en ik ben benieuwd of het nu al in orde is ook voor de v7 omtrent shadow

Reageer