Vraag

Epic combo full met apart gekochte Apple TV



Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Martin  ter info

deze boodschap heb ik gisteren en vandaag gekregen bij een bestelling van apple tv à rato van 69 euro als bestaande Epic Full Combo klant

mogelijks zijn er evenwel nog beschikbaar als nieuwe klant

 

ik vermoed dat de auteur voldoende info heeft (zelf heb ik er niet direct behoefte aan het betrokken toestel)

= decoder android zit in (standaard) het pack vervat en een klant kan er een apple TV kopen indien (terug) voorradig mits abo behouden voor 24 maanden (of betaling residuele waarde zoals bij smartphones)

 

 

 

@Roky Wat ga je nu doen, ga je zelf een Apple TV kopen ?
Tv kijken zonder decoder is mogelijk via de Pickx-app
Pickx-app bekijken via Apple TV | Proximus
Pickx-app bekijken via Chromecast | Proximus
Pickx-app bekijken via Chromecast | Proximus

Ok bedankt voor de reactie. Op de website van Proximus vind ik het niet zo duidelijk. Bij het bestelproces van Epic Combo lijkt het alsof het een keuze is tussen de android decoder of de Apple tv. Je kan als bestaande Epic Combo full klant ook nog ingaan op de actieprijs van 69 EUR voor een Apple tv, maar het is me dan niet duidelijk of je de android box moet inleveren. Of als je de android box toch behoudt je dan geen extra kost van 6 EUR moet betalen per maand voor de ‘extra’ decoder.

Mijn uitleg was in geval je nu al epic combo full klant bent met decoder, en je dan een apple TV zou kopen. 

Goedemorgen,

Ik probeer nu al geruime tijd een Apple TV te bestellen aan de gunstige prijs van 69 EUR, maar krijg steeds de melding dat er geen voorraad is. Is er toch een mogelijkheid om deze als bestaande Epic Combo full klant toch aan te schaffen?

Alvast bedankt voor een reactie.

 

 

Reageer