Beantwoord

Epic Combo: Android TV decoder (V7) + Apple TV


Beste

 

Is het mogelijk voor bestaande Full Epic Combo abonnees om een Decoder V7 aan te vragen of is dit enkel voor nieuwe abonnees?

 

Bijkomende vraag: 

Ik zie dat bestaande Epic combo abonnees ook kunnen genieten van de Apple TV promo maar wordt je huidige  decoder dan gedeactiveerd of moet deze terug ingeleverd worden? Nieuwe abonnees ontvangen namelijk geen decoder meer indien ze kiezen voor een Apple TV.

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Joel M 3 July 2020, 12:36

Bekijk origineel

18 reacties

Al een Epic combo full klant? Geniet van de Apple TV promo voor € 69 → klik hier

Aangezien je hier maar één van beide kunt aanvinken is het één van beide ofwel decoder ofwel apple TV

zie > https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html

onderaan deze pagina zie je ook de voorwaarden door te klikken op “voorwaarden”

tenzij de proximus medewerkers mij zouden tegenspreken :relaxed:

@Martin 

 


bij de voorwaarde staat het volgende “Bij keuze voor Apple TV wordt géén gewone Proximus decoder meer geleverd”.

 

Ik vermoed dat dit geldt voor nieuwe klanten want er staat dat er geen decoder geleverd wordt indien je een Apple TV kiest.

Maar wat bij bestaande klanten? Dient een bestaande klant deze dan terug in te leveren of niet?

Het is inderdaad allemaal zo niet echt duidelijk, ik vermoed van wel dat je dan de decoder moet inleveren, maar natuurlijk dat je best een officieel antwoord van een Proximus forummedewerker zelf afwachten, waarschijnlijk komt er pas morgen een reactie van hen.

Reputatie 7
Badge +3

@Soritah De decoder V7 is momenteel enkel voor nieuwe klanten.Van zodra het ook mogelijk zou zijn voor de bestaande klanten gaat men deze hiervan inlichten.Wat betreft uw 2de vraag, dit ga ik navragen.Ik hou u verder op de hoogte..Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Soritah Bij 1 TV is de decoder niet meer nodig.U kan deze dan terugsturen via de labels die u gaat ontvangen.Indien u toch de decoder wilt behouden dan komt deze op 6euro per maand..Indien u 2 tv’s heeft dan kan u de decoder gebruiken voor de 2de tv.Groetjes,Joel

@Joel M 

 

Bedankt voor de verduidelijking!

 

Jammer dat de decoder dan terug gestuurd dient te worden maar begrijpelijk wel.

Dan wacht ik nog wel even op de V7.

Deze vm naar een Proximus verkoop punt geweest de Ab van de V6 doet het niet meer, maandag wordt een nieuwe V7 decoder geleverd, sinds februari Epic combo klant

 

Dus om op je  vraag te antwoorden: Ja je kan een V7 krijgen bij je huidig Epic combo  abo.

zoals hier al door Proximus medewerkers vermeld werd:

  • De Android TV decoder (=V7) wordt momenteel enkel aangeboden bij een Epic combo full (behalve voor klanten met ADSL technologie).

De Proximus medewerker:

De decoder V7 is momenteel enkel voor nieuwe klanten

 

Ik vandaag in een Proximus winkel, de verkoper: ik zal je een V7 bestellen die komt maandag bij je thuis aan via de post.

Ben al sinds begin dit jaar Epic combo full klant dus helemaal geen nieuwe klant wat die medewerker hier zegt klopt dus niet.

dat was al één van de vorige berichten en dit staat ook op hun site bv ook voor Flex packs maar daar is het ook al veranderd want daar krijg je voorlopig geen v7 meer  ,maar dus zoals reeds gezegd wel voor Epic combo klanten .

nu spreken ze niet van nieuwe klanten → 

  • De Android TV decoder (=V7) wordt momenteel enkel aangeboden bij een Epic combo full (behalve voor klanten met ADSL technologie).

Bij nieuwe klanten is het een v5c en enkel en alleen een v7 voor epic combo .

Lol een v5c zou ik toch niet pikken als nieuwe klant anno 2020.

Je kunt altijd onderhandelen en de enige reden is dat ze het aantal V7 willen beperken is gewoon omdat nog niet alles voor de 100% ten volle in orde is (nog een aantal opties die nog niet af zijn enz...) en eerst wat willen afwachten hoe de reacties zullen zijn en nog kan bijgestuurd worden, maar dat ze er niet genoeg kunnen leveren dat denk ik niet zo zeer.

Ik heb persoonlijk zelf  bv mijn UHD v6 decoder ingeruild voor een v5C omdat die toch nog niet zo stabiel was zoals de v5c die ik nu heb (ik kan op mijn vingers tellen hoeveel keer ik die heb moeten heropstarten wat er velen niet kunnen zeggen van de v6 en de v7, maar later als de v7 ruime tijd in omloop is en allen bugjes (zal ik ze maar noemen want het zijn soms kleinigheden zoals bv deze → hier  enz...) er uit zijn zou ik ook wel opteren voor een v7 decoder maar ik kijk liever de kat eerst uit de boom, maar nogmaals dit is mijn persoonlijk mening en ieder maakt ten slotte voor zich zelf uit wat hij niet laten kan of wat hij denkt voor hem het beste is.

Reputatie 7
Badge +3

Aan iedereen

Op 29 juni werd de V7 decoder gelanceerd voor de Epic Full Combo klanten.

Geleidelijk aan zal worden bekeken of de decoder ook beschikbaar kan zijn voor andere klanten.

vriendelijke groeten,

Tina

@tina.b 
Het zou fijn zijn moest je kunnen nakijken of een V7 decoder eventueel al beschikbaar is voor mij als bestaande Epic Full combo klant.

 

Alvast bedankt.

Louter ter info op het frans forum werd het volgende gepost

 

cfr. klik hier forum FR

Nieuwe klant

Bestaande klant

Epic Combo full
copper VDSL en fiber

Ja automatisch

Ja op vraag

Familus

Ja op vraag

Ja op vraag

Tuttimus

Ja op vraag

Ja op vraag

Minimus

Ja op vraag

Ja op vraag

Bizz all in

Ja op vraag

Ja op vraag

Bizz office

Ja op vraag

Ja op vraag

Flex

Ja op vraag

Ja op vraag

Reputatie 7
Badge +3

@Soritah Als bestaande Epic combo full klant bestaat de mogelijkheid wel, maar hou wel rekening met de beperkingen dat de Android TV decoder (V7) momenteel nog heeft. Deze kan je lezen in dit topic:

https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/omruiling-naar-v7-decoder-50693

Groetjes,

Antonella

@AntonellaD 

Ik heb de huidige beperkingen gelezen en dat is geen issue voor mij.

Dus graag indien mogelijk mag u kijken als de V7 decoder opgestuurd kan worden.

Reputatie 7
Badge +3

@Soritah Je gaat vandaag nog een bevestigingsmail ontvangen over de omruiling van de decoder. Hier zal ook het label bijgevoegd zijn om de oude decoder in te leveren. Groetjes, Antonella

Reageer