Skip to main content
Vraag

enkele posten haperen o.a. VTM-zenders

• August 8, 2025
  • 7 reacties
  • 71 Bekeken

Onlangs een nieuwe V7 box ontvangen. Alles ging goed tot het beeld begon te haperen. Technicus kwam deze week en heeft een nieuwe internetbox geplaatst.

Gisteren alles nog ok, nu opnieuw haperingen op bepaalde posten o.a. de VTM zenders.

Wat kunnen we doen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • August 8, 2025

Je kan je toestellen herstarten voor internet en tv |

Maar mss heeft de PX technieker dit ook al geprobeerd 

Als je V7 decoder niet rechtstreeks met een utp netwerkkabel verbonden is met de Internet box, dan zou je kunnen voorlopig, als test, met een lange netwerkkabel je V7 rechtstreeks aansluiten aan de internet box om zo te kunnen vaststellen of het dan wel goed werkt.

PX moderatoren kunnen ook eens je lijn bekijken of er eventuele fouten vast te stellen zijn.

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • August 8, 2025

Is je internet box met een vaste kabel verbonden met de v7?

• Auteur
  • Practitioner
  • August 8, 2025

Is je internet box met een vaste kabel verbonden met de v7?

Via een Belgacom (!) bridge

Martin
  • August 8, 2025

Heb je een internet box (bbox4) of een bbox3 want een bridge is niet ideaal om met een bbox4 te werken

Als je de mogelijkheid hebt om die test te doen met een lange utp kabel (zoals ik in mijn vorig bericht voorgesteld had) dan kan je zo ook te weten komen of de bridge de boosdoener is.

• Auteur
  • Practitioner
  • August 8, 2025

Heb je een internet box (bbox4) of een bbox3 want een bridge is niet ideaal om met een bbox4 te werken

Als je de mogelijkheid hebt om die test te doen met een lange utp kabel (zoals ik in mijn vorig bericht voorgesteld had) dan kan je zo ook te weten komen of de bridge de boosdoener is.

Een internet box.

We zullen het eens proberen met de kabel, zoals je voorstelt.

Bedankt. 

• Auteur
  • Practitioner
  • August 10, 2025

Een internet box.

We zullen het eens proberen met de kabel, zoals je voorstelt.

Bedankt. 

Met kabel lukt het ook niet. Beeld blijft haperen.

Martin
  • August 10, 2025

Als je de bbox en v7 decoder al herstart*  hebt dan zou je best eens de → bbox/internetbox eens resetten**

*{klik hier →  Hoe herstarten}.

**{klik hier →  Hoe reset ik de Bbox/Internetbox}.