Skip to main content

Een storing opgelost krijgen.

  • May 22, 2025
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Sinds vanmiddag wil ik aan mijn 82 jarige buurman hulp verlenen met zijn TV.

De decoder geeft een fout met het vernieuwen van de software. (V5 mini)

Geen probleem bij buurman die 2 decoders heeft (ook V5 mini) één decoder geleend.

deze decoder geeft dezelfde fout. dus niet de decoder die defect is.

kabel tussen decoder en modem vervangen; geen resultaat.

Storingen gebeld:

  • naam
  • geboortedatum
  • adres
  • klantnummer

Testen van de lijn, reset modem, reset decoder, resultaat nihil.

 

Nogmaals gebeld storingen:

  • naam
  • geboortedatum
  • adres
  • klantnummer
  • Testen van de lijn, reset modem, reset decoder, resultaat nihi

Dame ging na 10 minuten terugbellen; niets gehoord.

 

Telefoon gehad van Proximus, indien lijn niet in orde doorverbinding met operator.

Laten doorverbinden meet Willy

Uitgelegd welke testen reeds weerden gedaan, uitgelegd welke fouten beide decoders gaven….

  • naam
  • geboortedatum
  • adres
  • sorry dit gaat mij te ver. Willy verbreekt de lijn; 

Een halve dag verder, geen TV, geen resultaat. Morgen verder met verse moe(d)(t) vrij in te vullen.

Misschien toch iemand aan de lijn die wil luisteren, en begaan is met de klant.

Wordt vervolgd.

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  

 

 

 

 

  •  
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 22, 2025

Is die decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan de internet box .

Mss kan er iets afgeleid worden als je de status van de controlelampjes eens bekijkt op de internet box 

zie → Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus

PS: pas morgen komt hier iemand van Proximus terug langs.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • May 23, 2025

@kozen Kan je aan je forumprofiel toevoegen over welke klant het gaat?