Sinds vanmiddag wil ik aan mijn 82 jarige buurman hulp verlenen met zijn TV.
De decoder geeft een fout met het vernieuwen van de software. (V5 mini)
Geen probleem bij buurman die 2 decoders heeft (ook V5 mini) één decoder geleend.
deze decoder geeft dezelfde fout. dus niet de decoder die defect is.
kabel tussen decoder en modem vervangen; geen resultaat.
Storingen gebeld:
- naam
- geboortedatum
- adres
- klantnummer
Testen van de lijn, reset modem, reset decoder, resultaat nihil.
Nogmaals gebeld storingen:
- naam
- geboortedatum
- adres
- klantnummer
-
Testen van de lijn, reset modem, reset decoder, resultaat nihi
Dame ging na 10 minuten terugbellen; niets gehoord.
Telefoon gehad van Proximus, indien lijn niet in orde doorverbinding met operator.
Laten doorverbinden meet Willy
Uitgelegd welke testen reeds weerden gedaan, uitgelegd welke fouten beide decoders gaven….
- naam
- geboortedatum
- adres
- sorry dit gaat mij te ver. Willy verbreekt de lijn;
Een halve dag verder, geen TV, geen resultaat. Morgen verder met verse moe(d)(t) vrij in te vullen.
Misschien toch iemand aan de lijn die wil luisteren, en begaan is met de klant.
Wordt vervolgd.

