Skip to main content
Vraag

Dubbele ondertitelling

  • September 26, 2025
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Waarschijnlijk na een upgrade van Proximus om de kwaliteit van hun producten te verbeteren krijg ik nu opeens dubbele ondertiteling.

Settings nagekeken, alle ondertitteling is gedeactiveerd.

Zeer vervelend

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • September 26, 2025

@ProximusSucks Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Sinds wanneer is dit? Heb je het op alle zenders? 


Martin
  • September 26, 2025

@ProximusSucks 

heb je de v7 decoder al eens herstart 

  1. Zet de schakelaar achteraan op je TV Box op OFF.
  2. Wacht tenminste een tiental seconden.
  3. Zet de schakelaar terug op ON.
  4. De controlelampjes aan de voorkant van je TV Box branden nu. Het opstarten is bezig.
  5. Na enkele minuten kun je opnieuw tv kijken en navigeren doorheen het Proximus TV-menu.

_________________________________________________________

 Indien dit niet helpt probeer dan ook eens Clear data & herstart uit te voeren:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • scroll naar beneden tot aan:
  • > “Support “
              |- Systeeminfo
              |- Controleren op Updates         
              |- Zenderinfo ophalen       
              |- Clear data & herstart         
              |- App herstarten 
              |- Eco-Modus
              |- Videokwaliteit beheren