vandaag nogmaals geprobeerd beheerder te worden om domiciliering te kunnen starten. De itmse toegang werkte niet vandaag (en ook al eerder niet) op de proximus site (wel op andere sites), de beheerder pagina aanvraag via de myproximus app. werkte niet (gaf steevast foutmelding), en op de website zelf via de PC werd de IBAN nummer niet aanvaard. Omdat ik veel reis krijg ik meerdere keren een boete voor te laat betalen en is er nergens een gewone email om vragen te stellen of een domiciliering aan te vragen. i guess een AI bot die niets kan zal goedkoper zijn
Omdat de PX forummedewerkers je dinsdag hiermee zouden kunnen verder helpen best: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig vindt. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
vandaag nogmaals geprobeerd beheerder te worden om domiciliering te kunnen starten. De itmse toegang werkte niet vandaag (en ook al eerder niet) op de proximus site (wel op andere sites), de beheerder pagina aanvraag via de myproximus app. werkte niet (gaf steevast foutmelding), en op de website zelf via de PC werd de IBAN nummer niet aanvaard. Omdat ik veel reis krijg ik meerdere keren een boete voor te laat betalen en is er nergens een gewone email om vragen te stellen of een domiciliering aan te vragen. i guess een AI bot die niets kan zal goedkoper zijn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.