Als ik de domiciliëring opdrachten van die bank bekijk vind ik dat nog nergens terug.
Dien ik zelf nog iets te ondernemen om er zeker van te zijn dat dit op eind van de maand naar wens wordt uitgevoerd?
Op je bank app zal je de SEPA domicilëring pas zien nadat de eerste betaling werd afgenomen.
Pas dan zal de schuldeiser (Proximus) de domicilëring aanbieden aan jouw bank, en zal deze zichtbaar zijn in de lijst van atcieve domiciliëringen.
Dag @Patrick48 bij ons staat een betaling via domiciliëring klaar voor 27/03/2023. Groetjes, Heidi
Ok, bedankt nog een prettige dag verder.
vandaag nogmaals geprobeerd beheerder te worden om domiciliering te kunnen starten. De itmse toegang werkte niet vandaag (en ook al eerder niet) op de proximus site (wel op andere sites), de beheerder pagina aanvraag via de myproximus app. werkte niet (gaf steevast foutmelding), en op de website zelf via de PC werd de IBAN nummer niet aanvaard. Omdat ik veel reis krijg ik meerdere keren een boete voor te laat betalen en is er nergens een gewone email om vragen te stellen of een domiciliering aan te vragen. i guess een AI bot die niets kan zal goedkoper zijn
@stijnvr
Omdat de PX forummedewerkers je dinsdag hiermee zouden kunnen verder helpen best:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig vindt. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
vandaag nogmaals geprobeerd beheerder te worden om domiciliering te kunnen starten. De itmse toegang werkte niet vandaag (en ook al eerder niet) op de proximus site (wel op andere sites), de beheerder pagina aanvraag via de myproximus app. werkte niet (gaf steevast foutmelding), en op de website zelf via de PC werd de IBAN nummer niet aanvaard. Omdat ik veel reis krijg ik meerdere keren een boete voor te laat betalen en is er nergens een gewone email om vragen te stellen of een domiciliering aan te vragen. i guess een AI bot die niets kan zal goedkoper zijn
@stijnvr
Als je dit probeert via je gsm en je krijgt foutmelding kan je de shaker functie gebruiken
Er wordt dan een log gemaakt en je kan je probleem doorgeven. het komt dan rechtstreeks bij de betrokken diens
zij contacteren je vervolgens met hun info.
Via klantendienst kan je domiciliering ook doorgeven
of desnoods via een privébericht hier via het forum kunnen wij het ook ingeven.
Groeten
tina