Skip to main content
Antwoord

Domiciliëring

  • March 14, 2023
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Een  paar weken terug is het rekeningnummer na vraag hier op het forum gewijzigd.

Vanaf eind maart zou het verschuldigd bedrag dan via dit nieuwe rekeningnummer ( andere bank) via domiciliëring moeten afgehouden worden.

Als ik de domiciliëring opdrachten van die bank bekijk vind ik  dat nog nergens terug.

Dien ik zelf  nog iets te ondernemen om er zeker van te zijn dat dit op eind van de maand naar wens wordt uitgevoerd?  

Beste antwoord door philippe_d

Als ik de domiciliëring opdrachten van die bank bekijk vind ik  dat nog nergens terug.

Dien ik zelf  nog iets te ondernemen om er zeker van te zijn dat dit op eind van de maand naar wens wordt uitgevoerd?  

Op je bank app zal je de SEPA domicilëring pas zien nadat de eerste betaling werd afgenomen.

Pas dan zal de schuldeiser (Proximus) de domicilëring aanbieden aan jouw bank, en zal deze zichtbaar zijn in de lijst van atcieve domiciliëringen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • Antwoord
  • March 14, 2023

Als ik de domiciliëring opdrachten van die bank bekijk vind ik  dat nog nergens terug.

Dien ik zelf  nog iets te ondernemen om er zeker van te zijn dat dit op eind van de maand naar wens wordt uitgevoerd?  

Op je bank app zal je de SEPA domicilëring pas zien nadat de eerste betaling werd afgenomen.

Pas dan zal de schuldeiser (Proximus) de domicilëring aanbieden aan jouw bank, en zal deze zichtbaar zijn in de lijst van atcieve domiciliëringen.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 14, 2023

Dag @Patrick48 bij ons staat een betaling via domiciliëring klaar voor 27/03/2023. Groetjes, Heidi


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 14, 2023

Ok, bedankt nog een prettige dag verder.

 


  • Apprentice
  • December 31, 2023

vandaag nogmaals geprobeerd beheerder te worden om domiciliering te kunnen starten. De itmse toegang werkte niet vandaag (en ook al eerder niet) op de proximus site (wel op andere sites), de beheerder pagina aanvraag via de myproximus app. werkte niet (gaf steevast foutmelding), en op de website zelf via de PC werd de IBAN nummer niet aanvaard. Omdat ik veel reis krijg ik meerdere keren een boete voor te laat betalen en is er nergens een gewone email om vragen te stellen of een domiciliering aan te vragen. i guess een AI bot die niets kan zal goedkoper zijn   


Martin
  • December 31, 2023

@stijnvr

Omdat de PX forummedewerkers je dinsdag hiermee zouden kunnen verder helpen best:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig vindt. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

vandaag nogmaals geprobeerd beheerder te worden om domiciliering te kunnen starten. De itmse toegang werkte niet vandaag (en ook al eerder niet) op de proximus site (wel op andere sites), de beheerder pagina aanvraag via de myproximus app. werkte niet (gaf steevast foutmelding), en op de website zelf via de PC werd de IBAN nummer niet aanvaard. Omdat ik veel reis krijg ik meerdere keren een boete voor te laat betalen en is er nergens een gewone email om vragen te stellen of een domiciliering aan te vragen. i guess een AI bot die niets kan zal goedkoper zijn   

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 2, 2024

@stijnvr 

Als je dit probeert via je gsm en je krijgt foutmelding kan je de shaker functie gebruiken

Er wordt dan een log gemaakt en je kan je probleem doorgeven.  het komt dan rechtstreeks bij de betrokken diens

zij contacteren je vervolgens met hun info.

Via klantendienst kan je domiciliering ook doorgeven

of desnoods via een privébericht hier via het forum kunnen wij het ook ingeven. 

Groeten

tina