Skip to main content
Vraag

disney + kan niet activeren

  • June 16, 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Zaterdag hebben wij via de app disney plus aangevraagd...kregen netjes een mail dat de bestelling was ontvangen...kort erna dan een mail waar we moesten activeren...vanaf we op de balk activeren duwen komt er een foutmelding dat we later opnieuw moeten proberen...dat er een technische fout is...proberen al 3dagen maar iedere keer opnieuw dezelfde melding...gebeld en daar zien ze dat het doorgekomen is ma idd activatie moet nog gebeuren...ze zouden later bellen, niet gebeurd,...we moeten nu afwachten tot ze ons bellen via een bug melding...aangenaam is het niet... 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 17, 2025

@Fdr 

excuses voor het ongemak
Van onze kant uit willen we dit ook nakijken.

Geef je ons je klantgegevens?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten,

Tina