Ik heb vandaag proximus allstars gekocht en wil graag disney+ activeren maar de link in de email werkt niet en bij apparaten>tv>opties staat de allstars versie er niet tussen.
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen hiermee verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen hiermee verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik heb did inorde gebracht
ik zie voor 9-7 enkel een wijziging aan een mobile, geen bestelling all stars.
Wil je nog eens proberen?
Als t niet lukt, laat je t weten, dan activeren wij voor jou.
groetjes
Tina
Ja ik heb dit gisteren bested. De Netflix kan ik al gebruiken maar disney connecteren lukt nogsteeds niet.
er zijn verschillende manieren om te activeren
Heb je dit doorgelezen?
ondertussen zie ik het order wel staan…
en t is niet dat je al een account had bij Disney?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.