Skip to main content
Beantwoord

disney+ activatiemail werkt niet

Ik heb vandaag proximus allstars gekocht en wil graag disney+ activeren maar de link in de email werkt niet en bij apparaten>tv>opties staat de allstars versie er niet tussen.

Beste antwoord door Martin

@KoenGeerts

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen hiermee verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 33528 reacties
  • Antwoord
  • 9 juli 2024

@KoenGeerts

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen hiermee verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 juli 2024
Martin schreef:

@KoenGeerts

Ik heb did inorde gebracht

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 10 juli 2024

@KoenGeerts 

ik zie voor 9-7 enkel een wijziging aan een mobile, geen bestelling all stars.

Wil je nog eens proberen?

Als t niet lukt, laat je t weten, dan activeren wij voor jou. 

groetjes

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 juli 2024

@tina.b 

Ja ik heb dit gisteren bested. De Netflix kan ik al gebruiken maar disney connecteren lukt nogsteeds niet.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 10 juli 2024

@KoenGeerts

er zijn verschillende manieren om te activeren

Heb je dit doorgelezen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_disney/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/disney-activeren.html

ondertussen zie ik het order wel staan…

en t is niet dat je al een account had bij Disney?