Skip to main content
Antwoord

disney+ activatiemail werkt niet

  • July 9, 2024
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb vandaag proximus allstars gekocht en wil graag disney+ activeren maar de link in de email werkt niet en bij apparaten>tv>opties staat de allstars versie er niet tussen.

Beste antwoord door Martin

@KoenGeerts

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen hiermee verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • Antwoord
  • July 9, 2024

@KoenGeerts

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen hiermee verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 9, 2024

@KoenGeerts

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen hiermee verder helpen , als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb did inorde gebracht


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 10, 2024

@KoenGeerts 

ik zie voor 9-7 enkel een wijziging aan een mobile, geen bestelling all stars.

Wil je nog eens proberen?

Als t niet lukt, laat je t weten, dan activeren wij voor jou. 

groetjes

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 10, 2024

@tina.b 

Ja ik heb dit gisteren bested. De Netflix kan ik al gebruiken maar disney connecteren lukt nogsteeds niet.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 10, 2024

@KoenGeerts

er zijn verschillende manieren om te activeren

Heb je dit doorgelezen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_disney/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/disney-activeren.html

ondertussen zie ik het order wel staan…

en t is niet dat je al een account had bij Disney?