Beantwoord

Disney+ Activatie mail niet ontvangen

  • 4 February 2022
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

Beste, 

goede middag

 

Ik ben maandag overgestapt naar een flex abonnement met Pickx all stars. Binnen de 24u / 48u ging ik een activeringsmail ontvangen van Disney+, maar tot heden niets ontvangen.

Gisteren had ik contact met de helpdesk, ze gingen mij later die dag per mail contacteren. Tot op heden niets gehoord. 

Wanneer kan ik de activeringsmail of sms van disney+ ontvangen aub. (er staat ook niets in mijn spam mail)

 

Dank u

icon

Beste antwoord door Joel M 4 February 2022, 16:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Lauke_DT Ik vraag het na en hou u verder op de hoogte via deze weg.Groetjes,Joel

Beste, goede middag. Ik heb de mail ontvangen. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +2

@Lauke_DT Had juist melding gekregen dat dat bericht verstuurd is geweest :). Fijn om te horen dat alles goed in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Heb juist hetzelfde voor 28/01 overgestapt op een flex s met pickx all stars & sports en nog altijd niets ontvangen van mail voor disney+ activatie

Reputatie 7
Badge +2

@CaSaKe 

ook voor jou vraag ik het na..

groeten

Tina

@tina.b  dank je

Reputatie 7
Badge +2

@CaSaKe 

kan je in je mail kijken?

er was vertraging bij de verzending van vouchers maar is opgelost nu…

 

Delivered : 07/02/2022 by Email

Reageer