Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account

  • 9 October 2019
  • 53 reacties
  • 1427 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Dit is bij mij ook het geval, hij wil niet verbinden en ik krijg dezelfde melding.

Dank voor de hulp

Reputatie 7
Badge +4
Greta

Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?
Reputatie 7
Badge +3

@Tbon 

Je account is nu gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Lijkt prima te werken, bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan!


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

 

Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

 

 

FYI; Ja zal nu ook maar maandag zijn dat je hier antwoord gaat krijgen van iemand van Proximus zelf.


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

 

Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

 

 

 

De app doet het nu wel weer, heb contact opgenomen via telefoon met proximus.

@ThomasHanne Bedankt voor de feedback, ben je gemakkelijk binnengeraakt op 0800 22 800

Ik krijg dezelfde foutmelding. Ik ben nochtans ook de enige beheerder van de account.
TUI: zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier op het forum de draad terug oppakken.
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?

Nu werkt t, thanks 👍
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Reputatie 7
Badge +4

Johan,

 

Kan je dit nu even testen?

 

 

Beste 

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Kan je onze account op Pickx activeren?
 

FYI: Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hiermee verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Ik had dit probleem ook. Ik had 3 mensen aan de lijn die me niet geholpen hebben zoals het hoort. Werd telkens door geschakeld. Tot ik het bijna opgaf was er de reddende engel. Hij had gemerkt dat ik twee accounts had op MyProximus waarvan 1 gelinked aan mijn klantnummer. Hij heeft ze beiden verwijderd waardoor ik mij terug kon registreren . Nadien werkte het perfect. Dank u Marc van Proximus. U verdiend een standbeeld.

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

 

Geachte 

Dit werkt nogsteeds niet…

 

 

Lukt helaas hier ook niet

Reputatie 7
Badge +4

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

 

Geachte 

Dit werkt nogsteeds niet…

 

 


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

Hier hetzelfde probleem. 

Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.

Bij mij werkt het helaas ook niet. Kan dit ook bekeken worden?

 

Bedankt!

Ik ben net klant en krijg deze meling ook....

Als je net klant bent kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd/gekoppeld werd aan je myproximus.

In ieder geval maandag als iemand van proximus zelf hier terug langs komt zullen ze u hierbij wel kunnen verder helpen.

Wij krijgen ook deze melding te zien, zijn nog maar net nieuwe klant.

Reageer