Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account
Dit is bij mij ook het geval, hij wil niet verbinden en ik krijg dezelfde melding.
Dank voor de hulp
ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak
Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...
Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

FYI; Ja zal nu ook maar maandag zijn dat je hier antwoord gaat krijgen van iemand van Proximus zelf.
ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak
Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...
Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

De app doet het nu wel weer, heb contact opgenomen via telefoon met proximus.
Kan je dit nu even testen aub?
Nu werkt t, thanks 👍
Beste
Ik zit met hetzelfde probleem. Kan je onze account op Pickx activeren?
FYI: Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hiermee verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost...
kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken
Geachte
Dit werkt nogsteeds niet…

Lukt helaas hier ook niet
Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost...
kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken
Geachte
Dit werkt nogsteeds niet…

ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak
Hier hetzelfde probleem.
Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.
Bij mij werkt het helaas ook niet. Kan dit ook bekeken worden?
Bedankt!
Ik ben net klant en krijg deze meling ook....
Als je net klant bent kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd/gekoppeld werd aan je myproximus.
In ieder geval maandag als iemand van proximus zelf hier terug langs komt zullen ze u hierbij wel kunnen verder helpen.
Wij krijgen ook deze melding te zien, zijn nog maar net nieuwe klant.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.