Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account

  • 9 October 2019
  • 53 reacties
  • 1422 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Zelfde probleem hier. Kan je dit voor mij ook even nagaan?

Reputatie 7
Badge +3

@RobbeRousseau Heb je dit probleem nog steeds? De koppeling lijkt hier alleszins juist te staan.

Ik heb hetzelfde probleem… Blijkbaar veel mensen

Reputatie 7
Badge +3

Hier hetzelfde probleem. 

Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.


Je account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Hier hetzelfde probleem. 

Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.

Reputatie 7
Badge +3

graag gedaan!

 

Geert

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert

Werkt nu. Top! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

Reputatie 7
Badge +3

@maxDV1996 

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Hallo ik heb een installatie sinds 3 dagen (epic combo) maar het is voor mij ook hetzelfde verhaal. De iOS app geeft me dezelfde melding en als ik inlog via MacOS kan ik niet live tv kijken. Kan u dit even nakijken?

Als je net klant bent kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd/gekoppeld werd aan je myproximus.

In ieder geval maandag als iemand van proximus zelf hier terug langs komt zullen ze u hierbij wel kunnen verder helpen.

Ik ben net klant en krijg deze meling ook....

Reputatie 7
Badge +3

@Tbon 

Je account is nu gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Dit is bij mij ook het geval, hij wil niet verbinden en ik krijg dezelfde melding.

Dank voor de hulp

Reputatie 7
Badge +4

graag gedaan :) Veel plezier ermee

Dit zou nu in orde moeten zijn.

idd THX !!!

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu in orde moeten zijn.

ik zit met hetzelfde probleem...

Ik had dit probleem ook. Ik had 3 mensen aan de lijn die me niet geholpen hebben zoals het hoort. Werd telkens door geschakeld. Tot ik het bijna opgaf was er de reddende engel. Hij had gemerkt dat ik twee accounts had op MyProximus waarvan 1 gelinked aan mijn klantnummer. Hij heeft ze beiden verwijderd waardoor ik mij terug kon registreren . Nadien werkte het perfect. Dank u Marc van Proximus. U verdiend een standbeeld.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?

Nu werkt t, thanks 👍
Reputatie 7
Badge +4
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?
TUI: zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier op het forum de draad terug oppakken.
Ik krijg dezelfde foutmelding. Ik ben nochtans ook de enige beheerder van de account.

Reageer