Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account

  • 9 October 2019
  • 53 reacties
  • 1426 Bekeken

Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

53 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Greta

Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?
Lijkt prima te werken, bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan!
Ik krijg dezelfde foutmelding. Ik ben nochtans ook de enige beheerder van de account.
TUI: zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier op het forum de draad terug oppakken.
Reputatie 7
Badge +4
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?

Nu werkt t, thanks 👍
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Ik had dit probleem ook. Ik had 3 mensen aan de lijn die me niet geholpen hebben zoals het hoort. Werd telkens door geschakeld. Tot ik het bijna opgaf was er de reddende engel. Hij had gemerkt dat ik twee accounts had op MyProximus waarvan 1 gelinked aan mijn klantnummer. Hij heeft ze beiden verwijderd waardoor ik mij terug kon registreren . Nadien werkte het perfect. Dank u Marc van Proximus. U verdiend een standbeeld.

ik zit met hetzelfde probleem...

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu in orde moeten zijn.

Dit zou nu in orde moeten zijn.

idd THX !!!

Reputatie 7
Badge +4

graag gedaan :) Veel plezier ermee

Dit is bij mij ook het geval, hij wil niet verbinden en ik krijg dezelfde melding.

Dank voor de hulp

Reputatie 7
Badge +3

@Tbon 

Je account is nu gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Ik ben net klant en krijg deze meling ook....

Als je net klant bent kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd/gekoppeld werd aan je myproximus.

In ieder geval maandag als iemand van proximus zelf hier terug langs komt zullen ze u hierbij wel kunnen verder helpen.

Hallo ik heb een installatie sinds 3 dagen (epic combo) maar het is voor mij ook hetzelfde verhaal. De iOS app geeft me dezelfde melding en als ik inlog via MacOS kan ik niet live tv kijken. Kan u dit even nakijken?

Reputatie 7
Badge +3

@maxDV1996 

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

Reputatie 7
Badge +3

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert

Werkt nu. Top! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

graag gedaan!

 

Geert

Hier hetzelfde probleem. 

Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.

Reputatie 7
Badge +3

Hier hetzelfde probleem. 

Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.


Je account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Reageer