Skip to main content

Hoi,

 

Sinds enige tijd hebben we wat problemen met onze decoder. (V5C) 

 

Het beeld bevriest vaak tijdens een het bekijken van een opname, eens het beeld enkele keren bevriest zit er niets anders op dan de decoder te gaan resetten en opnieuw te laten opstarten.

elke keer opnieuw geeft hij dan aan dat er een ‘software update’ is. Echter hebben we de decoder laatst 3 maal uitgetrokken en waren en 3 updates… dus volgens klopt hier ergens iets niet

We hebben 2 decoders, de ene decoder gebruikten we niet al te veel dus hebben we die gewisseld, echter merken we hier ook al soortgelijke zaken op. 
 

Zouden we ongeluk hebben en 2 decoders hebben die stuk zijn? Of ligt er iets aan onze verbinding? Geen internet problemen dus vermoed eerder de decoders?

@Jeroenki Best je Internet Box eens resetten als volgt → Reset je b-box/Internet box

Als het dan nog voorvalt eventueel als er nog draadloze oplossingen tussen de decoder en Internet Box staan deze ook eens even spanningsloos zetten (zie hier → Hoe herstart je toestellen )


@Jeroenki 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Beste,

onze technische collega’s kunnen de verbindingen eens nameten?

Vul zeker je profiel verder aan…

Groeten

Tina


Reageer