Skip to main content
Beantwoord

Decoder v7 & Shadow


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

41 reacties

  • Rising star
  • 24 reacties
  • 31 juli 2020

De Proximus-medewerkers op dit forum (zoals @AntonellaD) zeggen dat Flex in combinatie met de V7-decoder niet kan. Nochtans stelt Proximus in de pers dat dit wel kan. Ook de klantendienst van Proximus bevestigt dat dit kan, maar als ik vraag hoe je zo’n decoder effectief bekomt, dan negeert diezelfde klantendienst alle verdere berichten.


Martin
  • 33528 reacties
  • 31 juli 2020

aanvragen kun je altijd, maar wil nog niet zeggen dat je ervoor in aanmerking komt

Stel je nu eens voor dat iedereen het gewoon kan aanvragen om een nieuw V7 te krijgen dat zou willen zeggen alle V5 en v5c op het stort en of ze daarvoor genoeg V7 in stock hebben dat denk ik niet maar dat ze dit zouden toekennen aan epic’s en flexer’s dat zou al een goed begin zijn.


  • Rising star
  • 24 reacties
  • 31 juli 2020
Martin schreef:

aanvragen kun je altijd, maar wil nog niet zeggen dat je ervoor in aanmerking komt

Stel je nu eens voor dat iedereen het gewoon kan aanvragen om een nieuw V7 te krijgen dat zou willen zeggen alle V5 en v5c op het stort en of ze daarvoor genoeg V7 in stock hebben dat denk ik niet maar dat ze dit zouden toekennen aan epic’s en flexer’s dat zou al een goed begin zijn.

Klopt, maar dan mag je als klant toch wel een antwoord van de klantendienst verwachten? Eens je effectief aan Proximus de V7-decoder vraagt wordt de chat onderbroken en antwoorden ze de rest van de week niet meer. Dat is niet de professionaliteit die ik van een bedrijf als Proximus verwacht. Men kan duidelijk communiceren en dan is (wellicht) iedereen gelukkig.


Martin
  • 33528 reacties
  • 31 juli 2020

Daar ben ik het je volledig met je eens, er zijn hier wel een paar antwoorden op het forum gekomen van prox medewerkers maar dat zouden ze ook moeten doen langs andere wegen waarop je de vraag gesteld hebt.

Iedereen gelukkig zal heel moeilijk zijn :wink: want dat zal pas het geval zijn als ze aan iedereen die er om vraagt zouden toelaten om een v7 decoder te krijgen ook  oude omruilen voor V7... 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 3 augustus 2020

@RedsFan 

zie mijn antw onder een ander topic...


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 23 augustus 2020

Mijn oude decoder is nu +/- 2 maanden geleden vervangen geweest omwille van het feit dat hij verouderd  was en heb nog een V5 mini gekregen. Waarom hebben wij geen v7 gekregen ? 

 

 


Martin
  • 33528 reacties
  • 23 augustus 2020

TUI: Niet iedereen krijgt niet zomaar een V7 in ruil voor een defecte decoder, maar de proximus medewerkers kunnen morgen je verder op de hoogte brengen indien je er eventueel recht op hebt.


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 23 augustus 2020

Dat zou fijn zijn. Bedankt

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 24 augustus 2020

@Nispi 

Beste,

de V7 is nog nieuw sinds deze zomer: hij wordt normaal enkel aan bep packs gekoppeld.

Kan je je klantgegevens invullen zodat we je producten kunnen nakijken ?

Geef een seintje als dat gebeurd is.

vriendelijke groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 24 augustus 2020

Beste,

ik beschik over het pak familus. Ik snap wel dat deze decoder niet voor iedereen beschikbaar zal zijn maar dit betreft toch een van de betere formules. 
Heb mijn gegevens ondertussen  aangepast.
 

Mvg


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 4 september 2020

@Nispi Je geeft aan dat de omruiling 2 maanden geleden heeft plaatsgevonden. Op dat moment was de Android TV decoder (V7 decoder) in ieder geval nog niet ter beschikking. Deze is officieel ook nog in testfase. Het einde van de testperiode is voorzien op 26 oktober (onder voorbehoud). Groetjes, Antonella


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 4 september 2020

Geachte,

dank voor de info.

ik heb er naar gevraagd omdat als ik dit forum bekijk de indruk heb dat vele klanten hem wel al verkregen hebben en het blijkbaar niet makkelijk is om een V7 vast te krijgen?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 4 september 2020

@Nispi Soms kan de omruiling naar een V7 wel al plaatsvinden als er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan . De gebruiker dient dan wel de beperkingen dat de V7 momenteel nog heeft erbij te nemen. Groetjes, Antonella


  • Rising star
  • 12 reacties
  • 15 april 2021

Kunnen jullie je aan het topic houden ?  En vragen onder het correcte topic stellen topic is Decoder v7 en Shadow app.. 

Thx


  • Rising star
  • 12 reacties
  • 15 april 2021

Shadow app is geïnstalleerd op de decoder.  Enkel inloggen lukt niet omdat de afstandsbediening niet compatibel is. 

Ik hoop dat mijn bestelde toetsenbord met USB ir dit probleem oplost. Nog even wachten dus.


  • Rising star
  • 12 reacties
  • 30 april 2021

Shadow werkt prima.   Shadow APK downloaden van internet, op een USB stick zetten,  installeren met een APK installer app die je kan vinden in Google play of via een verkenner zodat je naar de USB stick kan gaan.  Dan kan je inloggen op Windows shadow  met een extra toetsenbord ofzo  .